keskiviikko 13. elokuuta 2014

Koulunalkua & muuta juttua


4
1. Uudet Adidakset♥ 2. Namnam opiskelijaruokaa!

3
1. Blogin yksvee synttärit ois tulossa, mitä erikoista haluisitte? 2. Tää pitää pitää mielessä..

2
1. Nää bussijutut menee mulla ihan yli hilseen.. 2. School time..
1
1.Muuttoa tehdessä löytyi tällai kuva!♥ 2. hihiii :)

Moi vaan, pitkästä aikaa. Niinkuin edellisessä postauksessa puhuinkin, että minusta kuuluukin seuraavan kerran vasta kun olen asettunut tänne asuntolalle ja koulu on alkanut rullailemaan eteenpäin. 

Tasan viikko koulua, ja reilu viikko asuntolalla oloa, ja oon ollut ihan tyytyväinen molempiin. Oon saanut tosi mukavan kämppiksen, ja meillä synkkaa tosi hyvin. Onhan tää kämppä aivan hirveen pieni, mutta ei se silleen haittaa. Tää huone oli kuin sauna niinä hirmuisina hellepäivinä, mutta nyt alkaa helpottamaan.

Koulu alkoikin muutonjälkeisenä päivänä. Ne ekat päivät oli sellaista tutustumista ja nimien opettelua. Mulla on ihan hirmuhuono nimimuisti, mutta kyllä nyt alkaa suunnilleen muistamaan nimet ja naamat. Joutsassa oon tottunut siihen, että koulut alkaa ysiltä, ja sais nukkua vähän pidempään, mutta nyt täällä on joutunut heräilemään aikaisemmin, että ehtii bussiin ja kahdeksaksi koululle, mutta tuokin on ihan tottumiskysymys.. 

Maanantaina olisi tämän blogin 1vee synttärit, ja ollaan pohdittu Ilonan kanssa mitä me keksittäisiin, jotain ekstraa ja erilaista. Oisko teillä ideoita tai ehdotuksia, minkälaista "juhlapostausta" tulisi? :) Itse omalta osaltani olen ajatellut sellaista tekstimyday-postausta tehdä, kunhan sellainen fiilis iskee, tulossa kuitenkin! 


2 kommenttia:

  1. Rullailin tätä blogia pidemmälle ja aivan huikeen hienoja kuvia joka postauksessa! Tekstiä ei oo liian paljon, mikä on hyvä, koska tän tyylisissä blogeissa helposti käy niin, etten jaksa lukea tekstejä, mut täs ei käyny niin. :-)

    http://peaceforyoungmind.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos aivan ihanan ihanasta kommentista! Piristit päivääni! :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?