tiistai 17. syyskuuta 2013

Few fall pics

DSC_0144
Neule / H&M Ruutupaita / Ginatricot Housut / Only Koru / Bijou Brigitte 
(Mulla ei ollu kun tää yks "hyvä" kuva asusta, joten pahoittelut) !
DSC_0140 DSC_0153DSC_0161 DSC_0146 DSC_0156 Eilen olin Jyväskylässä ja tuollainen asu oli päällä. Ite ainakin tykkään tosta tosi paljon ja varmaankin mun lemppariasu tällä hetkellä ton neule ja ruutupaita yhdistelmän takia. Sain myös kuulla ihan parhaan uutisen hammaslääkärissä käydessä; vihdoin ja viimein saan raudat pois (okei, jotain 1.5 kk pitäis vielä venata mut silti)!! Yli neljä vuotta nää on ollut ja en edes muista miltä näytinkiin ilman rautoja, nyt kuitenkin ollaan loppusuoralla ja fiilis on ihan mahtava! Voi, että kun tuolta ulkoo sais ihania syyskuvia ja mä en oo vielä kerenny mennä kuvailee ihan kunnolla tota ruskaa yms, voiskin tällä viikolla mennä kuvailee ihan urakalla :-D Tänään illalla Heidi tuli meille ja tehtiin pirtelöö ja teeleipiä, oon vieläkin iha täynnä! Nyt kuitenkin suihkuun ja pitäsikin mennä ajoissa nukkumaan mikä ei yleensä onnistu, koska huomenna tiedossa cooperin testi, vieläpä heti aamusta..
Enää huominen päivä aikaa linkkailla ja ehottaa kuvapostaukseen TÄNNE !

10 kommenttia:

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?