perjantai 1. marraskuuta 2013

Lokakuun suosikkeja!


IMG_7424IMG_7425IMG_7427IMG_7428IMG_7430 Heipsun vaan minunkin puolesta, pitkästä aikaa. Eli joo, oon siis tehnyt tähän blogiin uuden ulkoasun, mitä pidätte? Onko jotain mitä pitäisi teidän mielestä korjailla?
Mutta nyt oon ainakin omastapuolestani aloittanut myös tällaisen "kuukauden suosikin"-jutut, ja tuossa yllä on tän kuukauden suosikkeja :) + huomasin nyt, että ompa ne kosmetiikkapainoitteisia, ainakin tässä kuussa!
1. Huomaa heti ilmojen kylmetessä, että kädet alkaa kuivumaan. Tuo dermosilin käsirasva on ihan ykkönen!
2. Tätä Lorealin hiustenhoitolitkua on mainostettu monissa blogeissa, mutta se on sen arvoista! Ihana tuoksu ja hoitaa hiuksia todella hyvin.
3. Neutrogenan kasvojen kuorinta/puhdistus. Suosittelen!
4. XZ:n vahvistava shampoo. Koulujen alkaessa itsellä ainakin lisääntyy suoristaminen, joka ei oikeen hiuksille hyvää tee. Tämä mustaherukan tuoksuinen shampoo vahvistaa ja korjaa hiuksia hyvin.
5. Villasukat! Mulla on monet parit sukkia, sillä äitini neuloo runsaasti.

Minulla ja Ilonalla on videoprojekti menossa, tosin saa nähdä, milloin se näkee päivänvalon, ehkäpä kun 60 lukijaa täyttyy..? 

12 kommenttia:

  1. Noi Neutrogenan tuotteet on ihan huippua! Itse oon hamstrannut niitä nyt täällä vaihdossa kun ovat Suomessa niin paljon kalliimpia :D

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti saadaan nähdä se video-juttu täällä blogissa mahdollisimman pian, mä ainakin haluaisin nähdä! :)

    VastaaPoista
  3. +hyvä värimaailma
    +kiva banneri
    -huono tuo vaaleanpunainen teksti valkoisella taustalla

    VastaaPoista
  4. itekki oon käyttäny tota neutrogenan kuorintavoidetta, se on kyllä tosi hyvä! :)

    VastaaPoista
  5. Aww mäki haluun noin söpöjä villasukkia :>

    VastaaPoista
  6. onko toi hiusöljy hyvää? :) mä jotenkin vieroksun vähä näitä markettituotteita, mut oon jostain kuullu että toi öljy ois ihan jees!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mahtavaa toi hiusöljy! tekee hiuksista tosi pehmeät ja hyväkuntoiset :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?