sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Mitä mulle kuuluu

DSC_0010 DSC_0025 Siitä on taas aikaa kun oon viimeks kirjotellu tänne, syitä en ees jaksa luetella :D.En oo myös pitkään aikaan kertoillu mun kuulumisia joten tässä nyt vähän mitä oon tehnyt/tapahtunut viime aikoina:

Sain kahdet uudet silmälasit

Oli kahdet lasit yhtien hinnalla ja tuollaiset jotka näkyy tossa ylhäällä niin sitten valitsin. Toiset on versacen ja toiset tommy hilifigerin lasit. Tykkään kyllä tosi paljon nyt noista ja paaljon paremmat kuin mun edelliset, jotka ei vaan enää oikeen ollut mun tyyliset. Täällä blogin puolella ei oo varmaan yhtään kuvaa jossa mulla olisi lasit päässä, koska käytän aika paljon piilareita, mutta voishan noitten uusien lasejen myötä alkaa ihan kuvissakin niitä käyttää. DSC_0016 Opiskellu
Tässä kuussa on ollut saniksia ja kokeita tulossa vielä 4. Oon niihin lukenut ja yrittänyt panostaa muutenkin kouluun. Ensi viikolla meidän koulun ysit lähtee Jyväskylään amikseen tutustumaan sekä taitaja kisoihin tän kuun lopussa. Ihan kivoja juttuja siis koulunkin puolella tiedossa.
DSC_0034 Alkanut oottamaan jo joulua
Talvea ja pakkasia en kauheasti oota, mutta joulu ja lumi sais tulla. Nyt on jo marraskuu ja lunta ei näy vielä missään, kylmä kyllä tuolla ulkona on, että vois sitä jo jättää nahkatakinkin kotiin ja olla palelematta talvitakilla. Jouluun 36 päivää, can´t wait!
DSC_0039 Katsonut paljon sarjoja ja elokuvia netflixistä
Oon löytänyt tuolta varsinkin tosi hyviä sarjoja katseltavaksi, esim. tällä hetkellä oon taas koukussa skins sarjaan, kun oli tullut uusia tuotantokausia. Jos on ollut tylsää niin netflix auttaa :D
IMG_3591-tile
IMG_3478-tile

Urheillu
Ennen en voinut kuvitellakkaan itteeni salille ja aattelin, ettei se oo mua varten ja muutenkin ihan tylsää. Nyt kuitenkin oon innostunut tässä yli kuukaus sitten salilla käymisestä ja siitä on tullut mulle uusi harrastus! Perjantaina mulla oli säbässä harkkapelei ja pelattiin pikästä aikaa pelkästään meidän tyttöjoukkueen kanssa, silti oli hyvä yhteishenki ja tosi kivaa oli, vaikka meitä ei edes ollut kahta kentällistä. Alotin myös karkkilakon, saa nähä miten kestän jouluun asti, kolme viikkoo takana nyt tätä :D

Ollu tosi tosi onnellinen kun elämässä on tapahtunut jotain suurta ja ihanaa
Tiedätte varmasti sen tunteen kun tapahtuu jotain mitä on oottanut tosi kauan että niin tapahtuisi. Mä olin oottanut ties kuinka kauan, että mun hampaat saadaan kuntoon, varmaan siitä 4-vuotiaasta asti kun mulle kävi tapaturma jossa mun etuhampaat vahingoittui. Nyt neljän vuoden rautojen pitämisen, monien hammaslääkäri käyntien rautoja ennen ja jälkeen, muutaman leikkauksen ja monien vihan ja surun tunteitten jälkeen mun hampaat on kunnossa ja pääsin eroon raudoista!! Mitäs vielä kertoisin tähän piiitkään postaukseen :D Koulukuvat tuli muutama viikko sitten ja oon ollut kavereitten kanssa jne.
Ainiin yli 10 000 katsojan raja meni rikki, jesjes!

19 kommenttia:

  1. Teillä on tosi ihana blogi, tykkään! <3
    Oon miettiny kauan aikaa yhtä juttua tosta netflixistä. Jos sinne kirjautuu ja siinä on ekana ilmanen kuukausi, nii pystyykö sen tilin sitte poistamaan kuukauden jälkeen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla :-) ! Juu sen voi sitte poistaa.

      Poista
  2. Blogistani löytyy haaste sulle! :--)

    http://marjaananko.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kivan näköset lasit oot valinnut :) Täällä on vietetty kanssa aika monta tuntia netflixin parissa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoos :) ja siel saa kyl ajan kulumaa helposti :D

      Poista
  4. Onpa kiva blogi ja tosi ihana ulkoasu! Olis tosi kiva jos kävisitte kurkkaamassa myös mun ja kaverini kirjottamaa blogia jota myös kirjotetaan yhessä :)

    http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihanat nuo punaiset silmälasit. :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Oi miten tyylikkäiltä näyttää noi molemmat lasit! :)

    VastaaPoista
  7. Onnea kun pääsit raudoista eroon :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Noi molemmat lasit on tosi kivoja :) Mua harmittaa niin paljon, kun ite mokasin ton osta 2 maksa 1 tarjouksen kanssa ja hukkasin niihin toisiin laseihin oikeuttavan kupongin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja voi harmi niin hyvä tarjouskin vielä :(

      Poista
  9. mitä tossa ruuassa on NAM! :-D

    VastaaPoista
  10. pakaste juures/vihannes sekoitus ja lohta, tosi hyvää oli :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?