sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Day 3 - Something good..


Something good...
IMG_2860
Kesä

IMG_8040
Pikkuveljet

IMG_6519
Omnomnom herkut (varsinkin ulkomailla..)

IMG_5849
Mun ykkösmeikki tällähetkellä

maijaheidiilona
Mulle tärkeimmät & ihanimmat ihmiset 

Päivä kolme, aiheena Something good. Tää aiheutti mulle päänvaivaa, sillä en aluksi meinannut keksiä jotain hyvää. En tiennyt kuuluisiko se olla jotain tärkeää, jotain hyvää vai mitä, mutta tällainen tästä nyt tuli, mulle tärkeitä asioita/ihmisiä. Pari noista kuvista on aika kliseisiä ja pinnallisia, mutta pari muuta taas syvällisempiä ja ihan sillai oikeesti tärkeitä. Niitä syvällisempiä ovat nuo kuvat missä on mun pikkuveljet ja sitten tuo viimeinen, missä on hehkeä poseeraus sekä Ilonan, että Maijan kanssa. Huomenna vuorossa Paper, saapa nähdä, mitä keksin.. ;)

4 kommenttia:

  1. Voi eiii ompa vanha kuva meistä ♥ Mullaki aika pitkät hiukset tossa!!
    Oot maailman paras serkku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis nähdä ! ei olla nähty ikuisuteen! Miss u♥

      Poista
  2. Oottepa kauniita <3 Ja toi kuppikakku... Maistuis!! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?