tiistai 6. toukokuuta 2014

Sometimes some things just are forgotten

31.3 silloin mä viimeks kirjoitin tänne. Anteeksi. Oon varmasti pienen anteeksi pyynnön velkaa. Siitähän on jo yli kuukausi. En tiiä mitä okein tapahtui mutta yhtäkkiä blogi ei ollut ollenkaan mielessä ja en kuvannut yhtään mitään kameralla enkä saanut aikaiseksi tulla kertomaan edes kuulumisista blogiin. Ja sitten mä havanhduin siihen, että hei mähän oon toinen bloggaaja tässä blogissa, eikä tää ole vain Heidin blogi, kun kävin lukemassa Heidin tekemiä postauksia. Mulle tuli ahdistus kun tajusin miten oonkaan unohtanut koko bloggaamisen ja kuvaamisen taidon. Ja sitten tuntuu niin kamalalta kun en ole tehnyt mitään blogin eteen ja Heidi on. Tuntuu vain niin syylliseltä. Ette kai te oo pettyneitä muhun..?  20140504_154201 20140504_153441 Arvatkaa mitä tässä ei oo mistään muusta kyse kuin siitä, että mä oon laiska ja keksin aina "parempaa " tekemistä kuin avata bloggerin ja kirjoittaa postauksen. Oikeesti on kyllä tapahtunut kaikenlaista mikä on vienyt aikaa mutta kyllähän sitä olisi voinut keretäkin kuulumisa kertomaan. Onneks Heidi on kuitenkin postaillut ja pitänyt blogin elossa, siitä siis isot kiitokset Heidille! Oot ihana!<3 Ja teitä lukijoitakin on kertynyt jo 84, ihan huikeeta! 20140504_153511 20140504_153549 Joku saattaa nyt luulla, että oon lopettamassa koko tän homman, että vedän itteni pois blogimaailmasta. Musta ei tunnu ikinä tulevan hyvää bloggajaa, joka jaksaisi olla aina niin reipas ja aktiivinen blogin puolella, eikä musta varmaan ikinä tulekkaan sellaista vaikka kuinka yrittäisin nimittäin oon jo aika monta kertaa yrittänyt. Silti mä en vielä ainakaan oo lopettamassa, koska se ei vaan tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Että kyllä mun elämästä saatte kuulla vielä, haha :D
20140504_153816-tile En kuitenkaan ala tässä mun monen viikon aikasista asioista jaarittelemaan vaan ihan yleisesti ottaen mulla on ollut tosi ihana viime kuukausi, koska tapahtu kaikkia mahtavia asioita ja tälläkin hetkellä menee tositosi hyvin!  Koska mulla ei ollut mitään hienoja kuvia (paitsi tietenkin jotain erittäin mahtavia kännykkä kuvia joista ei jaksanut koota kollaaseja) niin kuvina toimii sitten nää viime viikonloppuna shoppailtut ostokset..!

10 kommenttia:

  1. Kivan olonen blogi! :)

    http://justiinajiii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanat Converset! Eihän sitä aina jaksa bloggailla, mullaki on kausia että ei huvita ollenkaan :)

    Nomi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mäki tykkään! Jes, kiva kuulla etten oo ainoo :)

      Poista
  3. Ihana tuo ginan paita!:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kivat noi trikoot ja erityisesti toi viimesen kuvan toppi! :)

    VastaaPoista
  5. ää ite just kans kattelin noita come on-housuja, että haluun tollaset! :3 ihanat <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?