perjantai 7. marraskuuta 2014

Lokakuisia suosikkeja!


Oi että mä niin tykkään tuosta lumesta, mitä tuonne ulos on tämän päivän aikana ihan mukavasti satanut, on jotenkin paaaljon valoisampaa ja joulufiilistä kasvattavaa! Ajattelin tällälailla Ilonan perässä tehdä tällaista Lokakuun suosikit- postausta, joten olkaapa hyvät!IMG_8674
Uudet talvipopot, tykkään lujasti♥
IMG_8678
Tää paita tuli ostettua jo syyslomalla Hyvinkään seppälästä, tässä on jotain ihanaa..!
IMG_8677
Oon hurahtanut taas vaihteeksi instagramiin.. Mua voi seurailla tuolla nimimerkillä @heidieveliinaaa
IMG_8676
Lokakuussa tuli luettua koulujuttujen lisäksi myös kirjoja! Tässä tämänpäivän kirjastosaalis! Aloitin lukemaan noita Twilightejä uudelleen, jos kaikki saisi tämän vuoden loppuun luettua!
IMG_8673
Tässä vielä kosmetiikkasuosikkeja. TRESemmen muotovaahto on ihan mahtavaa kiharoiden tekoon! Tuota Maybelinen ripsiväriä ostettiin kämppiksen kanssa puoliksi, kaksi sai kympillä, ja on myös ollut todella hyvää hintaasa nähden! Sitten vielä Nivean perusvoide, käy käsiin, naamaan, jalkoihin, ihan koko kroppaan, ja oonkin saanut mukavasti kantapäiden kovettumat pehmeämään! 


10 kommenttia:

  1. Ihana toi paita! :) mä rakastan kaikkee missä on tollasta kuviota! Mä oon tota ripsiväriä käyttänyt vaihtelevasti jo monen monta vuotta, tykkään siitä kylllä kun ostan sen, mutta jostain syystä ei tuu ostettua välttämättä uutta, vaan kokeilen jotain muuta... sitten taas parin eri ripsivärin kokeilemisen jälkeen palaan takas tohon!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän kanssa kokeilla aina kaikkia uutuus ripsareita, vaikka vanha olisikin ihan älyhyvä! :)

      Poista
  2. Kivoja suosikkeja! :-)

    fashion-teaparty.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo kengät, ja kiitos muotovaahtovinkistä! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat kengät ja paita :)

    hhtp://pencilandpaperi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oi, muitakin bloggaajia Jyväskylästä :-)

    ♥: http://wonderlandxxtuuulis.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?