tiistai 18. marraskuuta 2014

Salipostausta kännykästä

Moikka! Viimeisimmässä postauksessani lupasin kirjotella esim. salilla käymisestä! Tein tän kännykällä, koska se on nopeaa ja helppoa ja kuvien ottaminen on aika vaikeaa näin pimeän aikaan. Kun lähtee kouluun on pimeää ja kun tulee kotiin on taas pimeää.. Noo mutta asiaan!
Sali kuuluu mun elämään tosi vahvasti tällä hetkellä. Mulla on jaoteltu 4 päivälle ohjelma, jonka personal trainer laati. En nyt tässä ala luettelemaan mitä mihinkin päivään kuuluu, mutta ehkä sitten teen vielä isomman postauksen koko aiheesta!
Tossa salikamoja! Hyvät treenivaatteet on myös tosi tärkeet ja käytän yleensä treenitoppii ja trikoita. Kenkinä toimii noi nike freet, joista kuukauden suosikeissa jo puhuinkin. Sitten mulla on vielä salihanskat, jotka on melkeen pakolliset ellei halua rakkuloita käsiin :-D 
Joka treenin jälkeen juon tai syön jotain tosi proteiini pitoista, että treeni tehoaisi! 
Oon vielä tekemässä kunnollista salipostausta, koska olis hauska kirjotella siitä aiheesta, kun se kiinnostaa mua paljon! Siinä kertoisin mun tavoitteista ja kaikesta muusta vähän enemmän. Ensi kertaan siis! Pahoittelut huonoista kuvista, mutta olipa ees jotain kuva matskuu..

5 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Teidän ulkoasu on tosi selkeä ja nerokas, kun molemmille on esittelytkin! Ja todellakin, tee se salipostaus. I will read it!!!
    http://viiviwrites.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla! :-) ja joo aion tehäkkin sen ku kommentistas tuli lisää motivaatioo !

      Poista
  2. Heei, kiva postaus. Tee salipostaus! Ihana blogi muutenkin :)
    dynamicplant.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Moi, vaikka tää on vanha postaus nii toivon et vastaisit mun kommenttiin! :) käyn ilmeisesti samal salil kun sä ja haluisinkin tietää, kuka sulle on tehnyt sen ohjelman? Laitoin nimittäin sinne jokunen aika viestiä just tohon saliohjelmaan liittyen mutta ei oo kuulunu vastausta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei laita mulle vaikka kikis (_ilonaa_) viestiä :-), ku en tässä nimiä viiti alkaa sanomaa :D

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?