keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Still Alive

Joo Ilona täällä moi, ehkäpä viel muistatte...? Eivaa joo mä oon tehnyt paluun tällä mun huikealla puhelin postauksella. Kyllä, tää postaus on kokonaan tehty kännykällä. Mutta mulle tuli iha hirvee innostus tulla päivittää ees jotain tänne! Milloinkoha musta on edes kuulunut mitään täällä? Kuitenkin elämä täällä Jyväskylässä on mennyt hyvin toki välillä on niitä rankempiakin aikoja ja oon stressannut ihan hirveästi välillä. Mutta kokonaisuudessaan elämä rullaa hyvin eteenpäin. Mulla ois vaikka mitä stooreja kerrottavana mutta niistä tulis romaanin pituinen kirjotus joten päätin muutamalla kuvakollaasilla mun kännykkä kuvista tuua vähä viime viikkoja esille, here u are!
1) Oon ollut nyt viimeset 7 viikkoa työssäoppimis harjoittelussa urheiluliikkeessä ja aika on mennyt ihan älyttömän nopeesti...! Tossa kuvassa tulee aika hyvin esille mun välipalat siellä :-D 2) Kahvittelua on ollut paljon viime aikoina kavereitten kaa ja tossa mun ja Lauran kahvittelureissu ystävänpäivän kunniaks! 3) Joo ja myös ulkona syömine on ollut viime aikoina aika yleistä, että ihan pitää rajottaa tota, haha. 4) Oli pakko kokeilla vanhaa kunnon pullonpyöritystä kavereitten kaa. Kaikki ei ihan innostunut. Kuulemma liian lapsellista. Hah, välil voi vähän lapsettaa.
1) Keskustassa on tullut pyörittyy viime aikoina aikas paljon töittenkin takia..2) Jee selfie jee! 3) Uudet kengät! Pohdin pitkään niken freen ja rosherunin välillä ja sit lopulta päätin ottaa noi rosherunit ja oon kyllä tykännyt ihan älyttömästi! 4) Hain lisämotivaatiota äikän esseeseen coffee housen aamiaisen kanssa. Mulla on toi kaksoistutkinto niin käyn merkonomi opintojen ja nyt harjottelun ohella lukio-opintoja.
1) Jankutin ja kyselin mielipiteitä noista niken kengistä ihan kyllästymiseen asti kaikilta :-D 2) Sain aikaseksi käytyy kampaajallakin ja letti lyheni ja paremmat latvat oli tervetulleet. 3) Koska huomasin et teen kouluhommat oikeasti paremmin joissain muualla kuin kotona niin kahvilassa olinkin sitten muutamaan otteeseen tällä viikolla! 4) Hihii mä ja mun poikaystävä, joka ei ookkaan aiemmin vilahtanukkaan täällä. 
1) Kuva joka piti laittaa instagramiin asti mutta päätyikin sitten tänne :-D 2) Apsin lehtipihvi annos on mulle pakkomielle. Pitäs varmaan jo huolestua. 3) Tein joutsassa ollessani porukoille tollasia wrappeja ja ne ilmeisesti onnistukkin ihan hyvin, ihme. 4) Jätin mun ripsienpidennykset nyt jonkun ajaksi. Annan mun omien ripsien vähän levätä. Mun yksi kaveri vinkkasi tota Mavalan ripsiseerumia ja vau ku mun omat ripset on oikeesti kasvanut nopeasti! Eikä ollut pahan hintanenkaan. Suosittelen niille joilla on ollut pidennykset ja jos niitten jälkeen omat ripset on suurinpiirtein hävinneet. 
Ja tää koko kollaasi on omistettu mun tädin koiranpennulle joka tuli käymään tuolla mun porukoiden luona viime viikonloppuna. EIKÖ OOKKIN SÖPÖ! 

5 kommenttia:

  1. Voi että kuinka ihana ja suloinen koiranpentu<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia! Tosi herkullisen näköisiä nuo wrapit :)

    VastaaPoista
  3. Mistä ostit nuo ihanat Niket?:33


    http://vimppumoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?