tiistai 3. helmikuuta 2015

Tammikuun suosikit!

Tässä olisi tammikuun suosikit... 

IMG_9026
Päätin alkaa käyttämään mun hajuvesivarastoja, jotta joskus voisi hyvällä omatunnolla ostaa uusia.. "Tammikuun tuoksuna" oli siis Christina Aguileran Signature.
IMG_9024
Oon ollut myös ihan ihastuneenrakastunut tähän Polar Loop- aktiivisuusmittariin, todellakin! Hirveä tsemppaus on iskenyt muhun liikunnan suhteen, kun yrittää aina saada noita askeleita kertymään. Tällähetkellä mulle on niitä kertynyt 12 869!
IMG_9032
Ah, jotain niin ihanaa. Tämä jos mikä puhdistus/kuorinta-aine saa ihon oikeasti puhtaaksi ja pehmeäksi!
IMG_9030
IMG_9028
Nuo kaksi ylintä kuvaa olisi voinut laittaa vain yhteen kuvaan, mutta meni jo. Mun tän hetken smoothiesuosikki on perus mansikkabanaani. Olen tehnyt hirveän vähän mitenkään erilaisia smoothieita, joten vinkkejä, millaisia voisi tehdä, saa ehdotella! Alemman kuvan rahkajuoma on ihan ykköspohja smoothielle, joten siksipä tuo.
IMG_8941
Tämän kuvan otin aiemmasta postauksesta (klik), mutta tämä laukku on epäilemättä tämän kuukauden ykkössuosikki! Laukku on tilaihme, sinne mahtuu lenkkarit, liikuntavaatteet, opiskelukamat ja meikkipussi, kaikki samaan aikaan. Mulle ihan unelma!


6 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja! Aivan ihana ulkoasu teidän blogissa :-)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Itse olen kanssa niiiin tykästynyt tuohon! ♥

      Poista
  3. Mun anopilla on tuota hajuvettä ja joskus kylässä olessa tulee vähän lainailtua sitä :D Se on kyl ihana!

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?