lauantai 8. elokuuta 2015

LIEBSTER AWARD

Moikka! Heidi tekikin jo tän haasteen mutta eri kysymyksillä! Sain haasteen Oona Emilialta, joten kiitokset vaan sinne! Ja vaikka Heidin haasteessa näkyykin noi säännöt niin kyllä mäkin ne vielä tähän laitan:
1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa, ja laita linkki hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Award -haasteen ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.

liebsteraward
Vastaukseni: 

1. Mikä sai sinut aloittamaan bloggaamisen?
-Olinkohan mä joku 13 vuotias kun sain vaan päähäni perustaa blogin. Sitä ennen olin seuraillut muiden blogeja ja kai mä vaan halusin kokeilla minkälaista se olisi! 

2. Minkä kirjan luit viimeksi ja mistä se kertoi?
-Apua, enhän mä edes muista :-D Eiku hei tais olla koulussa äikän kurssilla Aavikon kukka, joka kertoo Waris Diriesin tarinasta paimentolaisesta huippumalliksi ja ihmisoikeusaktvistiksi. Suosittelen lukemaan kirjan tai katsomaan siitä tehdyn elokuvan! 

3. Missä näette itsenne 10 vuoden päästä?
Toivon, että mulla on silloin perhe eli lapsia ja aviomies ja että oisin sellaisessa työpaikassa missä viihdyn eli vastaus on:perheen ja töiden parissa.

4. Kuka on idolisi, miksi?
-Mulla ei oo varsinaista idolia..vaan ihailen kaikkia vahvoja persoonia ja sellaisia jotka uskaltaa olla oma itsensä.

5. Suurin saavutus elämässänne tähän asti?
-Tulee vaan mieleen se kun suoritti peruskoulun :-D En mä muuta tähän keksi. 

6. Mikä on viimeisin ostosi, miksi ostit sen?
-Tää ei taida tarkoittaa ruokaa :-D Tais olla Ikeasta leikkuulauta ja keittiövälineitä. Ja ihan vaan sen takia ostin kun niistä oli puute.  

012


7. Mitä viimeksi lähettäneessäsi viestissä luki ja kelle lähetit sen?
-Lähetin just äsken mun kaverille viestin: "Ai palkkaaks jonku kantamaan sitä" (+ miljoona emojia viestin perään). Juteltiin siis siitä, että jos mun kaveri saa kepit niin joku joutuu kantamaan sen tarjotinta koulussa ruokailussa :-D. Hyviä keskusteluja. 

8. Miten kuvailisit elämäntilannettasi tällä hetkellä?
-Tällä hetkellä mun elämäntilanne on erittäin rento ja kiireetön mutta kappas vaan kun syksy alkaa niin mulla alkaa sellanen stressailu taas ettei mitään rajaa. Joten nautin tämän hetkisestä tilanteesta! 

9. Mitä tuleva syksy tuo sinulle tullessaan (aloitatko uuden koulun, muutatko uudelle paikkakunnalle, lähdetkö reissuun tms.) ja mitkä ovat fiiliksesi asian suhteen.
-Heti ensi viikolla mulla alkaa työharjoittelu joka kestääkin sinne syyskuun loppuun. Siinä meneekin suurin osa syksystä. Oikeestaan mitään erikoisia juttuja ei oo nyt tiedossa. Fiilikset on odottavaiset syksyä kohtaan mutta pelkään, että mulle tulee paha stressi jos on liikaa asioita mitä tehdä ja työt väsyttää. 

10. Kuinka kauan sinulla kestää laittautua aamulla ja mitä aamurutiiniisi kuuluu?
-Vähän vaihtelee mutta jos haluan keretä tekemään kaikki (hampaiden ja naamanpesu, meikkaaminen, hiustenlaitto, kivojen vaatteiden löytäminen, aamupala) niin joku 30 min- 1h.

11. Miten kuvailisit itseäsi 11 sanalla tuntemattomalle ihmiselle. (luonteenpiirteitä)
-Puhelias, sosiaalinen, vilkas, iloinen, kärsimätön, stressaaja, manipuloiva, luotettava, laiska, päättäväinen, avoin. 

011


11 kysymystä haastetuille:

1. Mitä sanaa hoet jatkuvasti?
2. Oletko aamu-vai iltavirkku?
3. Panostatko enemmän hiuksiin vai meikkiin?
4. Pystyisitkö elämään ilman kännykkää viikon ajan?
5. Kerro luottoasusi!
6. Mitkä asiat saavat sinut iloiseksi joka päivä?
7. Minkälaisessa talossa asut?
8. Olitko tänä kesänä jollain festareilla?
9. Tilaatko jotain aikakauslehteä?
10. Kuinka kauan olet ollut bloggaajana?
11. Monta kenkäparia omistat?

Haastan:


7 kommenttia:

  1. jopas teitä haastajia satelee :D kiitos tosipaljon, mutta oon vasta tehny ton joten jätän nyt välistä :)

    VastaaPoista
  2. Okei eipä mitään! Tuntuukin siltä että aika monet ovat tämän jo tehneet :-D

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi teillä! Tosi kauniita kuvia ja kivoja postauksia. :)

    VastaaPoista
  4. Mahtavia kuvia ja tykkään kovasti blogin ulkoasusta! :)

    http://vapaaikuisestii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hahah hei anteeks, jotenki oon ihan sivuuttanut tän postauksen, mutta kiitos paljon haasteesta! Katsotaan jos joskus ehdin tän toteuttaakin! :--)

    Novaturien

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?