tiistai 28. maaliskuuta 2017

10 viikkoa, 10 muutosta - Your Choice Valmennus

Yhteistyössä: Your Choice Valmennus

Ihan huima tunne, miten tämä aika oikein juoksee. 10 viikon ajan olen saanut olla mukana Your Choice Valmennuksen INTENSIVE- valmennuksessa. Nämä viikot ovat sisältäneet minulle paljon uusia oivalluksia, vanhojen ajatusten syventämistä ja avarakatseisuutta siihen, kuinka laaja juttu tämä elämäntapamuutos oikeasti onkaan. 

1

Kymmenen viikkoa, kymmenen eri viikkoteemaa. Nämä viikkoteemat ovat vaihdelleet unen tärkeydestä oman arjen ajanhallintaan ja hyvinvoinnin aakkosiin. Jokaisessa viikkoteemassa on viikolle pieniä pohdinta-aihioita ja jotain aivan konkreettisia tehtäviä ja ne ovat olleet aivan huippuja! Tämän valmennuksen ajalta on mahdotonta sanoa, mikä näistä viikkoteemoista on ollut kaikista mieluisin ja mikä ei niin mieluisa, sillä jokainen viikko on avartanut tämän tytön ajatusmaailmaa omasta itsestä aivan hirmuisesti. 

2

Mitä kaikkea minussa on tapahtunut? Minusta on erään viikkoteeman ansioista tullut himpun verran itsevarmempi. Voi kuulostaa huvittavalta, mutta niin se on. Tästä hyvänä esimerkkinä se, että löysin tuossa H&M:n alerekistä aivan mielettömän kivan mekon, ja ostin sen. Seuraavana päivänä olin hieman epävarma mekosta uskaltaisinko sen päälleni kouluun pukea. Mietin pitkään peilin edessä, että miksi olla pukematta? Näytin siinä mielestäni kerrankin ihan mukiinmenevältä, mutta ajatukset pyörivät siinä, mitä muut minusta ajattelevat. Lopputuloksena voitin omat ajatukseni, ja viuhotin kokopäivän mekon helmat hulmuten pitkin Jyväskylää, enkä ajatellut, mitä muut ajattelevat. 

Olen myös oppinut sitä ajatusmallia, että on se arki kuinka kiireistä tahansa, aina pitäisi päivässä olla sellainen hetki, jolloin saisi rentoutua. Olisi se sitten jalkahoito tai hetki hyvän kirjan parissa kynttilänvalossa, niin pointtina se, että saisi rentouduttua ja poistaa stressiä sekä unohtaa päivän murheet. 

Senttejä on jäänyt matkan varrelle ihan kiitettävästi, samoin kilojakin muutamia. Myönnetään, että ennen valmennusta ajatuksenani sekä tavoitteinani oli, että "kunhan sitä oppisi syömään oikein ja painoja lähtisi niin se olisi ihan ookoo mulle!". Elämäntapamuutos on kuitenkin loppujen lopuksi niin paljon muutakin kuin ruokaa ja liikuntaa sekä painonpudotusta ja kiinteytymistä, se on minulle nyt avautunut ihan kunnolla ja olenkin näiden viikkojen aikana päässyt työstämään näitä muitakin osa-alueita ihan kunnolla. 

3

Olen todella iloinen ja onnellinen siitä, että olen saanut kulkea tämän matkan valmennuksessa mukana ja minulle on jäänyt tästä käteen niin paljon enemmän, kuin olin edes ajatellutkaan. Nyt teillä on mahdollisuus päästä mukaan valmennukseen edullisemmalla hinnalla, kun ilmoittautuessasi mukaan osoitteessa https://www.yourchoicevalmennus.com/ ja kerrot viestikentässä koodin HEIDI10, niin saat valmennuksen hintaan 89€ (ovh 99€). Tarjous on voimassa viiden päivän ajan, eli 3.4. asti!

Käy tsekkaileassa ja tutustumassa tähän valmennukseen näiltä sivuilta:

Your Choice Valmennuksen facebook-sivut
Your Choice Valmennuksen kotisivut
Your Choice Valmennuksen instagram-tili

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, että valmennuksesta on ollut apua "löytämään kultainen keskitie"! Siitä olen samaa mieltä, että arjen ollessa kiiresitä pitää silti päivästä löytyä hetki rauhoittumiselle: minulle se yleensä on aamu ja ilta, kun saa selata sosiaalisetmediat ilma kiirettä haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kultainen keskitie olisi kyllä han huippua löytää, mutta sitä kohen tässä edetään (=

      Poista
  2. Siis toi vaikuttaa niin mielenkiintoiselta. Ja siis on mahtavaa, et oot löytänyt motivaation treenaamiseen. Toi ohjelma alkoi oikeastaan hieman jopa minuakn kinnostamaan.

    www.believemydestiny.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen valmennusta ihan täyellä sydämellä jos vähänkään kiinnostaa! :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?