torstai 11. joulukuuta 2014

Hair care!

Tässäpä tulisi jonkinmoista ekstrapostausta mun hiustenhoitojutuista..!
IMG_8709
Tässäpä olisi shampoot, joita tällähetkellä käytän. 1. on TRESemmen perusshammpoo, jota yleensä aina käytän. 2. on Dermosilin syväpuhdistava shampoo jota käytän 1-2 kertaa viikossa, jotta hiukset puhdistuisivat ihan kunnolla. 3. shampoo on sellainen erikoisshampoo mun oireilevalle hiuspohjalle. Tätä käytän yleensä kerranviikossa. Tuo haisee muutes ihan kamalalle..
IMG_8711
Tällähetkellä mulla on käytössä nämä kaksi suihkussa käytettävää hoitoainetta. Mä oon todella huono käyttämään suihkussa hoitoaineita, siksi mulla kestää hoitoaineet todella pitkään. 1. on oikeastaan hiusnaamio, mutta sitä on tullut käytettyä ihan normaalin hoitoaineen tapaan. 2. hoitoaine on tän hetken suosikki, just sopiva mun hiuksille, jotka on tällähetkellä aika höttöset ja kuivat.
IMG_8712
Niinkuin äsken sanoinkin, olen todella huono käyttämään mitään poishuuhdeltavia hoitoaineita, joten tykkään enemmän näistä! Eihän nämä niin superhyvin hiuksia hoida, verrattuna suihkuhoitoaineisiin, mutta hyvin nämä on mulla toiminut. 1. hoitoaine on sellainen suihkittava, ja tässä on aivan järkyttävän ihana tuoksu, ah. 2. hoitoine on sellainen kädelle laitettava, ja hiuksiin hierottava. Täsätä hoitoaineesta on tullut mun hiushoitovaraston vakkarituote, suosittelen!
IMG_8714
Tässä näkyy sitten tämänhetkiset muut tuotteet. 1. tuotetta olenkin jo blogissa mainostellut, eli kysessä on TRESemmen muotovaahto. 2. tuote on Wellan hiuslakka, johon olen hyvin tyytyväinen ollut, ihan markettikamaa ja opiskelijabudjetille sopivan hintaista! 3. on Biozell:in kampaus ja muotoilusuihke. Tätä en hirveästi ole käyttänyt, mutta antaa hyvää pitoa kosteammallekkin kelille! 4. tuote on myös vakiinnuttanut paikkansa mun hyllyltä, TRESemmen lämpösuoja. Tää on ihan ykkönen!
IMG_8715
Mun hiukset on luonnostaan sellaiset hiukan lainehtivan kiharat, joten jos vähänkin suorempaa hiusta haluaa, niin on rautaa käytettävä. Nyt oon kuitenkin ollut innostunut näistä "luonnollisista"hiuksista, niin ei ole paljoa tullut suoristeltua, ainakin hiukset kiittää! 

Vielä ennen joulua olisi tulossa vielä jotain saman kaltaista postausta, nimittäin kasvotuotteista ja meikeistä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?