lauantai 13. joulukuuta 2014

Christmas Wishlist

Mulle tuli just tänä iltana mieleen, että kuinka kiva olisi postailla tänne blogiin jotakin! Puuttellisen ajan ja valon vähäisen määrän vuoksi on ollut melkein mahdotonta tehdä yhtään järkevää postausta. Mutta keksin, että nyt kun mulla on tällänen tylsä lauantai ilta niin voisi jotakin kirjotella. Joulu lähestyy koko ajan ja niimpä mäkin sitten aattelin tehä joululahjatoiveista postauksen. Ootan ihan hirveeesti joulua, joten olisi kyllä kiva tehdä siihen liittyen jonkinlaista postausta. Katotaan jos keksisin jotain..Ensi viikolla on koeviikko ja mulla on ollut nyt viime jakso lukiossa. Teen siis kaksoistutkintoa (liiketalous amiksessa + lukio), jos joku muistaa? :-D Mulle tää jakso on ollut erityisen rankka ja oon huomannut itessäni uupumusta ja stressaantumista. Ne on ihan uusia tunteita mulle varsinkin kun ne on tosi vahvoja. Nyt kuitenkin ollaan jo voiton puolella! Enää ensi viikko ja sitten koittaakin kaauan ootettu loma, wuhuuu!
joululahjatoive


♥ Mulla on oikeestaan tänä vuonna vain yksi lahjatoive, nimittäin uusi kännykkä. Mulla on ollut jo kaksi vuotta toi iPhone 4s. Se on vieläkin ihan priima kunnossa, vaikka se on tippunut monia kertoja lattialle, asvaltille, laattalattialle..Ehkä mulla on ollut sitten hyvä tuuri tai jotain. Monien mun kavereitten iPhonet on ihan rikki lasit haljennut yms..kun ne on tippunut. Mun ompussa on vaan muutama naarmu, joka on muuten ihme, koska mun käsissä ei yleensä pysy mikään :-D Toki tosta mun phonesta on akku heikentynyt aika heikoksi ja joudunkin latailemaan sitä monia kertoja päivässä..Jotenkin vaan houkuttelis uusi kännykkä ja applessa aion pysyä! Toi uusi iPhone 6 olisi kyllä aikas mahtava mutta jotenkin tykkään enemmän iPhone 5s:st. Vaikea valinta! Katotaan kumman pukki tuo ;-D Koska muitakin lahjoja olisi kiva saada niin laitoin tähän kollaasiin muitakin juttuja mitä olisi kiva saada.

Kynttilöitä! Niitä on vaan niin ihana poltella näin kylminä iltoina ja varsinkin jos ne sattuu olemaan vielä tuoksukynttilöitä. Lisäksi ne on tosi jouluisia ja tunnelmallisia.

Velour hupparia en omistakkaa ja monet on kehunut niitä. Tollane vaaleenpunainen ois niiin söpö♥  Siihen vielä lisäks tollaset entistä söpömmät vaaleenpunaset shortsit niin olisi jo ihan yli söpöä :-D Muutenkin tarvitsisin kivoja oloasuja kotiin. Sellasia, jotka olisi mukavia päällä ja lämpöisiä.

Lahjakortteja on tottakai aina kiva saada sekä rahaa. Silloin saa itse päättä mitä ostaa ja saisi just sellasia juttuja mitä haluaa. Onhan ne toki vähän tylsiä mutta ainakin käytännöllisiä.

♥ Toi Versacen hajuvesi houkuttelis aika paljon. Mutta oikeestaan ihan minkä tuoksuinen hajuvesi vaan kelpaisi. Mulla on ihan liian vähän niitä ja joku talvinen tuoksu olisi aikas ihana lahja ♥

♥ Voi vitsi toi Daniel Wellingtonin kello ois ihan täydellinen! Muitakin kelloja oon katellut ja ihastellut. Kellot on niin kivoja ja joku uusi kello olisi mukava löytää lahjojen joukosta, hehe. Taitaa kuitenkin jäädä tänä jouluna vain haaveeksi..

♥ Jos jollekkin ei avautunut toi silmäkuva niin sillä tarkotan ripsienpidennyksiä :-D Mulla on tälläkin hetkellä ne, mutta äiti kyllästyi maksamaan joka kuukausi niistä. Siksipä oliskin kiva saada vaikka yhdeksi kuukaudeksi taas ripset, niin ei tarvitsisi ite maksaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?