sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Tämän joulun paketit!

Ihanaa joulupäivää teille! Pukki kävi, ja pukki meni, tosin joulupukilla taisi olla niin kova kiire, että ei ehtinyt kuin paketit oven ulkopuolelle jättää! No, ymmärtäähän sen, monta kotia jäljellä, ja kelikin oli mitä oli.. Paketeista löytyi vaikka ja mitä ihanaa ja kivaa, jotain mitä osasin vähän aavistella, ja jotain täysiä yllätyksiä, siis täydellistä! Tässä muutama kuva paketeista, tai oikeastaan niiden sisällöistä! Kuvaaminen oli muuten ihan hirveetä, on niin pimeää.....!

IMG_9952 
Ekasta paketista löytyi Schollin timanttijalkaraaputin (:D)! Kesän aikaan mökillä ollessa manailin kuivia kantapäitä, ja ihailin tuollaista, joka kummitädillä oli! No tällainen sitten paketissa oli. Lisäksi huulikiiltoja Dermosililtä ja sitten vartalonpesuainetta!

IMG_9966 
Tottakai sitä suklaata! Kuvasya puuttuu perinteinen Pandan konvehtirasia, mutta en sitä kuvannut, kun ylempää kerrosta olin parin konvehdin verran aloitellut..

IMG_9965 
Tän joulun suosikkilahja! Kaulakorua toivoin kovasti, ja tällainen Pandoran feenikslinnun siipeä mukaileva koru. Kuvaa äidin mielestä niin mua, sitä mitä kaikkee oon kokenut, ja miten olen ne kestänyt ♥

IMG_9963

Vähän lisää kosmetiikkaa! Shampoota, hiusturbaani ja aivan ihana body mist Dermosililtä! 

IMG_9956

Baby Lips- paketti niin herkullisilla tuoksuilla ja sävyillä, ehdoton suosikki noista on Chaitea Latte, eli tuo viininpunainen!

IMG_9964

Pyyhe ja nahkarukkaset! Koko talven (marraskuusta tähän päivään) olen lainannut mummini nahkarukkasia, ja nyt sain omat, jes! 

IMG_9957

Tämä toinen, jota olin toivonut ihan kunnolla. Ah, vähän eilen aloittelin ja vaikuttaa todella hyvältä ja mielenkiintoiselta! 

IMG_9961
Sitten ihana Iittalan Taika-sarjan muki, teetä ja uusi pallosiivilä! ♥

Aivan ihania paketteja tuli! Sain myös mukavasti rahaa, mutta niitä en tänne kuvaillut. Mitä teidän paketeista löytyi? Jos olet blogiisi tehnyt samankaltaista postausta, ilmianna se minulle tänne!

17 kommenttia:

  1. oi, miten ihania lahjoja!
    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans yrittänyt säästellä sitä, muttamutta.. :D on ihan älyhyvin kirjoitettu ja kerrottu! Koukuttaa...!

    VastaaPoista
  3. Ihana koru, ja tosi kaunis ajatus siinä taustalla :) Muutenkin kivoja lahjoja, etenkin taikamuki ja rukkaset! Itekin sain kuppia lapasta kirjaa ja teetä jouluksi, ja lisäks hienon pinkin työkalusetin XD

    http://revontulipalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi taikamuki oli kyllä oiva lisä mun taika-sarjaan :) Pinkki työkalusetti kuulostaa coolilta! :D

      Poista
  4. Oot kyllä saanut ihan älyttömän kivoja lahjoja! Tuo koru on tosi kiva ja ihana merkitys sillä :) Noi Dermosilin tuotteet vaikuttaa myös tosi mielenkiintosilta, ite koitin joskus niitten tuotteita ja ihastuin kyllä täysin!

    Mä tein kans joululahjapostauksen: http://ennnimaria.blogspot.fi/2016/12/joululahjani.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi Dermosilin tuotteet on ihania! mulla niitä on aina ollut, kun äiti on aina vähän jotain mullekin tilannut! Erityisesti noi mitä nyt pukki toi, oli ihania ylläreitä!

      Poista
  5. Tosi ihania lahjoja! Varsinkin toi koru on tosi kaunis ja kyllä mullekin suklaa maistuisi :D

    http://erikakooo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tosi kivoja ja varmasti tarpeellisia joululahjoja olit saanut! Mun oma joululahjapostaus on vähän työn alla, kun posti onnistui hukkaamaan mun joululahjan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä... no, toivottavasti paketti löytää pian tiensä sun luo!

      Poista
  7. Ompas kivoja joululahjoja, mä olisin myös halunnut tuon JHT- Musta lammas kirjan luettavaksi, mutta onneksi sen varmasti jossain vaiheessa saan :) Hyvää uutta vuotta ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kirja on kyllä ihan huippu! Suosittelen :)

      Poista
  8. Vautsi miten upea kaulakoru :-)!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?