lauantai 31. joulukuuta 2016

Vuoden kuunnelluimat biisit spotifyssä

Spotify oli tehnyt soittolistan kappaleista, joita olen kuunnellut eniten juuri tänävuonna. No, lista ei oikeastaan yllättänyt minua ollenkaan, aikalailla pelkkää suomalaista, joista listani (treenilistaa lukuunottamatta) koostuvat.. Minun soittolistoja voi käydä fiilistelemässä Spotifyssä, nimimerkkini on heididiu! Tässä teille kuunneltavaksi top 10- lista vuoden 2017 kuunnelluimmista biiseistäni!

1. Kauniit ja Uhkarohkeat - Kuningatar
2. SANNI - Että mitähän vittua
3. Evelina - Sireenit
4. Kasmir - Amen
5. Cheek - Keinu
6. Arttu Lindeman - Läikkyy
7. Nikke Ankara - Rullaa
8. Nikke Ankara - En tiiä sun nimee
9. Vilma Alina - Tulevaisuuden lupauksii
10. Cheek ft. Ilta - Sillat
Mitä teidän tämän vuoden spotifylistoilta löytyy? Pahoittelut kahden kappaleen puuttumisesta...

4 kommenttia:

  1. Wuuu!! Ihana bongata kerrankin blogista postaus jossa hehkutetaan suomalaisen musiikin perään :) Tuntuu, että olen usein ainoa joka kuuntelee paljon kotimaista :D Ja sitä myötä tulee vähän sellainen "mustalammas" -fiilinki. Itse tykkään kans älyttömän paljon tuosa 1. 9. biiseistä!! :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kuuntelen enimmäkseen suomalaista, vaikka aikalailla kaikkiruokainen oon noiden musiikkien suhteen :) Noi sun mainitsemat biisit on kyllä ihan älyhyviä (=

      Poista
  2. Ihana blogi sulla, en tajua miksi en ole löytänyt tätä aikaisemmin ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?