lauantai 17. joulukuuta 2016

Viimeviikkojen snäppejä!

Heippaheei! Ihan outoa, viikon päästä tähän aikaan alkaa olla aikas jänskät paikat, sillä jouluaatto! Mulla ei (ainakaan) vielä ole oikein minkäänmoista joulufiilistä, harmittaa.. Mutta jos se vielä viikon sisällä iskisi! Taas muutamia julkaisukelpoisia kuvia snäppiin on kertynyt, ja tässä teille nyt niitä. Mua voi snäpissä seurailla nimellä heidineitih ♥

2

1. Käytiin viettämässä pienenmoisia pikkujouluja kavereiden kanssa, käytiin Taikurissa syömässä, ja oli hyvää! Oli mulle eka kerta siellä, ja ei varmasti jäänyt viimeiseksi. 2. Luistelukausi korkattu tuon pikkulikan kanssa ♥

3

3. & 4. Pari selfiekuvaa. Ekassa väsyneen tytön voittajafiilis, kun sain kaikki kirjalliset tehtyä ja lähetettyä arviointiin! Tokassa kuvassa fiiliksiä rankan työviikon jälkeen!

6

5. Sain töistä vähän extratehtävää, vapaaehtoista sellaista. Sain kirjoittaa paikallislehteen kirjoitusta, joka onnistu mun mielestä tosi hyvin ja siitä hyvää palautetta ihmisiltä sainkin! Jos teksti kiinnostaa lukea, niin se löytyy myös 

5

7. Rakas pikkuveikka ♥ 8. Oikeesti, nyt on se ammatti, tai ainakin ammattihaara selvinnyt, minne sitten aletaan keväällä hakemaan!

4

9. Käytiin syömässä Ilonan kanssa vähän paremmin Rossossa, oli muuten hyvää! Söin valkosipulikanaa, nam.. 10. Ihanaa välillä päästä "keskelle ei mitään"..

7

11. Mun uuden tulevan vuoden yks projekteista, bullet journal ♥ tätä varmasti blogissakin tullaan näkemään... 12. Tän päivän maisemia, kun käytiin ulkoilemassa jäillä ja kävelemässä, nautin! 

Mutta hei, mitä teille kuuluu? Onko teillä jo joulufiiliksiä? 

14 kommenttia:

  1. Haha mua on alkanu kummasti enemmän kiinnostaa ihmisten snäppipostaukset ku itellä ei snapchattii enää oo :D Nää on kyl kivoja ku pääsee kurkkaamaan bloggaajan elämästä sitä arkisempaakin puolta. Ja ootan innolla bulletjournal -juttuja, en oo ite jaksanu alottaa mut ne näyttää niiiin kivoilta :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pinterest on täyttynyt suorastaan viimeaikoina noista bujo-jutuista, love ♥ ja varmasti näkyy myös blogissa!

      Poista
  2. Oi vitsi, miten kiva postaus! :-)

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tälläiset postaukset ovat tosi kivoja! :)

    VastaaPoista
  4. Tälläset postaukset on kyllä kivoja! Ja tykkään vieläkin tästä ulkoasusta :-)

    VastaaPoista
  5. Mulla on ihan kauhea jouluahditus, mutta siitä, että kohtahan joulu on jo ohi! :( Olen odottanut joulua kuumeisesti lokakuusta lähtien ja nyt se on jo tällä viikolla apua! Onneksi mulla on muutama extrapäivä lomaa töistä ja aion käyttää sen joulunohimeno-shokista toipumiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä näinkinpäin! :) mulla ei tosiaan oo oikein joulufiilistä, vieläkään!

      Poista
  6. Heii tuo bujo on niin hauskaa! Määin tässä hiljalleen aloitin, ja ensi vuonna aion todellakin sitä väsäillä. Super hauskaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, ois kiva kuulla siitä lisää vaikka sun blogin puolella! :)

      Poista
  7. Mullakaan ei oo yhtään minkäänlaista joulufiilistä D: Ei se vaan tuu, jos ei oo luntakaan. Toivottavasti nyt sataisi kohta taas valkoisia hiutaleita taivaalta! Tänään onneksi viimenen päivä koulua ja sitten lomailemaan, jospa se siitä sitten lähtisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin tänään satanut vaan vettä.. nyyh, ei yhtään joulufiilistä! Jospa se tästä, kun vähän joulumusiikkia, kinkku uunissa ja illalla kuusi sisälle!

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?