tiistai 6. joulukuuta 2016

#BT - Minun itsenäisyyspäiväni

Ihanaa sinivalkoista itsenäisyyspäivää kaikille! Tämän kuukauden ensimmäisessä (vink vink..) Blogitiimipostauksessa on aiheena itsenäisyyspäivä! Minulle itselle itsenäisyyspäivä on sinällään aika tärkeä päivä, sillä niin kliseiseltä kun se saattaa kuulostaakin, niin itsenäisyys on mulle tosi tärkeä juttu. Omia edesmenneitä sukulaisia/läheisiä on ollut sodassa puolustamassa meitä, ja siitä olen todella kiitollinen, ja heitä joka vuosi itsenäisyyspäivänä käyn hautausmaalla kynttilällä muistamassa.

large (1)-tile

Tänään aion kertoa teille mitä minun itsenäisyyspäiväni tänävuonna sekä erityisesti tänään pitää sisällään..

Itsenäisyyspäivälounas perheen sekä lähimpien sukulaisten kesken..
.. sekä erityinen laittautuminen hienoksi sitä varten
Hautausmaalla vierailu haudoilla sekä pimeän + kynttilöiden yhdistelmän tunnelmointi!
Tuntematon Sotilas- elokuvan katselua tiiviisti tai toisella silmällä vilkuillen, mielellään tuo ensimmäinen vaihtoehto..
Yleensä itsenäisyyspäivänä meillä tarjoillaan tortut, mutta tänävuonna ne syötiin jo aiemmin!
Jotain erityistä ja erilaista pientä syötävää ja juotavaa..
.. joidenka kanssa arvioidaan linnan juhlien ihanimmat ja kamalimmat puvut!
Mulle uusimpana juttuna on tullut seurata linnan juhlien jatkoja ja kuunnella siellä esiintyviä artisteja!

large (3)-tile
Kuvat täältä
Ihanaa ja rauhallista itsenäisyyspäivää jokaiselle!


4 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa teidän perinteinen itsenäisyyspäivän ohjelma ^_^ Mä juhlin sitä tänä vuonna kavereiden kans itsenäisyyspäivän illallisella, ja perheenkin kanssa hyvä ruoka on yleensä olennainen osa ohjelmaa :D Hyvää itsenäisyyspäivää sulle!

    VastaaPoista
  2. Ihanan rauhaisaa itsenäisyyspäivää sinne! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?