torstai 25. joulukuuta 2014

Joululahjoja vuosimallia 2014

Mitä sieltä pukinpussista minulle löytyikään..
IMG_8811IMG_8814IMG_8825IMG_8816IMG_8822IMG_8820IMG_8819IMG_8823
IMG_8824

Eilinen pukin vierailu jännitti minuakin, vaikka ikää onkin jo enemmän, kuin pikkuveljellä, joka odotti pukkia innolla, eikä meinannut pysyä paikoillaan hetkeäkään. Kyllä se valkopartainen heppu tuo sitä joulufiilistä ihan toisella lailla, kun vertaa siihen ettei hän vierailisikaan. 
Eilinen päivä meni niin kivasti. Koristeltiin kuusta, herkuteltiin joulupuurolla ja sitten illalla joulu ruuilla. Illan kruunasi sitten tosiaan tuo pukin vierailu ja paketit. Pikkuveikan silmät kiiltelivät kun hän sai toivomiaan paketteja, ja voin kyllä myöntää, että itsekkin aika innoissaan olin. 
Tuossa ylhäällä on mitä niistä paketeista tulikaan. Olin todella tyytyväinen, varsinkin tuohon Polar loopiin, blenderiin ja Kalevalan korvakoruihin. 
Loput joulunpyhät menevät aikalailla rentoillessa, ja lauantaina olisi tarkoitus lähteä eteläsuomeen päin isukin luokse. 

Ihania joulupyhiä, ottakaa iisisti ja rentoilkaa!

14 kommenttia:

  1. Oi tosi kivoja lahjoja! ♥ Siis mä rakastan ihan hirveästi lueskella näitä lahjapostauksia, mutta hirveen moni ei oo sellasia vielä tehnyt. Sain itsekin muuten lähes samanlaisen blenderin ja tykästyin kovasti! Ihania joulupyhiä myös sinulle!

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykästyin kanssa nuihin lahjoihin, mitä sain! Varsinkin tää looppi, ai että♥ ihania joulupyhiä vielä sinne !

      Poista
  2. ihania lahjoja :) mäki sain tuon singstar suomibileet pelin!

    VastaaPoista
  3. Uu kivoja lahjoja! Mä sain kans Geishoja, mut muuten mun suklaalahjat jäi vähemmälle (onneks). Ja joo noi Kalevalan korut on ihanat!
    Hyvää joulua viel vähän jälkikäteen :D

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja lahoja! Mullekkin ois kelvannu toi singstar suomibileet :D

    VastaaPoista
  5. Tosi ihania lahjoja oot saanu, itekkin haluaisin ton smoothielaitteen:-D

    VastaaPoista
  6. eikä miten kivoja lahjoja ootkaan saanu :)

    ♥: ausku.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?