torstai 8. tammikuuta 2015

alealeale!


IMG_8964IMG_8962IMG_8946IMG_8942IMG_8941

Tässä olisi niitä mun aleostoslöydöksiä, mitä ei hirmuisesti oikein löytynyt.. Paras löytö oli tuo Cubuksesta löytynyt laukku. Laukku on iso, ja sitä voi kantaa molemmin tavoin. Toinen suosikki on tuo Seppälän "pitsipaita". Oon tuollaista jo kauan etsinyt, sillä tuollaisia harvemmin isokokoisille löytyy..

Ensiviikon lukujärjestys näyttää siltä, että olisi aikaa tehdä vihdoin sellaista asuntolapostausta! Ottaisin siis kuvia tästä "asunnosta" jossa asun, ja muutenkin kertoilisin, miten elämä täällä on mennyt ja sen sellaista! 

16 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja oot ostanu :) ja toi asuntolapostaus kuulostaa mielenkiintoiselta!

    VastaaPoista
  2. Oon niin kateellinen ihmisille jotka voi pitää ginasta, h&m:stä ostettuja koruja :// Itselle tulee niin kauheet reaktiot siitä etten voi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mula tulee korviksista sellaista ihottumaa, että niitä ei voi kauaa pitää, mutta hyvä et edes vähänaikaa pystyy!

      Poista
  3. tosi kivoja juttuja oot löytäny :> toi laukku on just siisti !

    VastaaPoista
  4. Ihana toi seppälän paidan kuviointi! Tuli mieleen, että mulla on yhdet housut samalla printillä, pitäis varmaan kaivaa kaapista käyttöön :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite en ennen ollut innoisani tuollaisista, mutta toi on jotenkin niin kiva mustien farkkujen kanssa :)

      Poista
  5. Kivoja ostoksia oot tehny :-) <3

    VastaaPoista
  6. Nyt oon kyllä kateellinen tosta laukusta! Oon metästäny ton tyyppistä jo pitkään, eikä oo noin täydellistä vielä kaupassa tullu vastaan.:D

    VastaaPoista
  7. Kivoja löytöjä oot tehny :)

    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?