tiistai 13. tammikuuta 2015

Face to face

Niinkuin joku saattaa muistaa, että joskus muinoin tein postausta mun hiustuotteista (-klik klik-), jossa lupailin tehdä postausta myös ihonhoitojutuista ja meikeistä, no tässä ne sitten olisi :)

IMG_8965
Tässä mun ihon/silmänputsarit. 1. on ihan kokonaamalle sopiva putsaustuote, joka haisee ihan pahalta saippualta, vaikka kuoressa mainitaan, että saippuaa ei tuossa ole käytetty. Kakkospurki on Dermosilin kasvokuorinta, joka on ihan suosikki! 3:nessa purkissa on silmämeikinpoistoaine. Ihan kelpo aine!
IMG_8966
Tässä olisi muut kasvohoitojutut. Ensimmäinen purkki on Nivean kasvovesi, joka saa ihosta tositosi raikkaan. Tällä hetkellä mulla on kaksi kasvorasvaa, tuollainen Lumenen sekä Erisanin rasva. Ite tykkään enemmän tosta Erisanin rasvasta, halpaa ja kosteuttavaa, sekä tuota saa ihan perus ruokakaupasta!
IMG_8969
Sitten alkaisi meikkiosuus. 1. on Rimmelin aurinkopuuteri, jota käytän ihan liian harvoin, ja voin myöntää, että en oikein sitä osaa käyttää.. Jospa sitä opettelisi.. Kakkonen on mun tämän hetkinen puuteri, ja otin tän merkin nyt sitten käyttöön pitkästä aikaa. Tää on siis ollut mun "ensipuuteri" joskus muinoin! 3. on H&M:n halppis puuterisuti, mutta ihan hyvin toimii! 4. On mun meikkipussin vakkari, Lumenen CC-voide. Mulla on aika siisti iho, joten toi riittää peittämään ja tasoittamaan ihan hyvin. 5. ja 6. on kanssa suteja, joita käytän meikkivoiteeseen ja aurinkopuuteriin.
IMG_8974
Silmämeikit: Ainoat luomivärit mitä mulla on mun kunnon meikkihistoriassa ollut, niin on tää H&M:n paletti, ja oon ollut ihan tyytyväinen, vaikkakin vähällä käytöllä ovatkin olleet.. Ripsentaivuttimena on tollainen ihan perus, toimii hyvin! 3.-5.- ripsivärit. Se ainainen ongelma. En ole vielä löytänyt "sitä oikeaa" ripsaria, mutta eiköhän se vielä joskus tule vastaan.. 6. Vaalea kajal, joka saisi lähtee roskikseen, sillä se on niin monesti pudonnut että terä katkeilee koko ajan.. 7. ja 8. on kajalit, Harvemmin mitään rajauksia teen, mutta välilä on kiva repäistä :)
IMG_8976
Viimeisenä muttei vähäisimpänä huulet. Ainoat tällä hetkellä käytössä olevat huulirasvat, ja ah, tuo baby lips, ei ole turhaan hehkutettu! Tällä hetkellä mulla ei ole kuin yksi puna, mutta haaveissa olisi ostaa uusi punainen sekä neutraali nudepuna.

Tän viikon aikana olisi näillä näkymin myös tulossa asuntolapostausta, jos saan kuvat otettua. Olisi kiva myös vastata kysymyksiin jos teillä sellaisia sattuu olemaan! 

8 kommenttia:

  1. Heh, oon tainnut tänne jo moneen kertaan kirjotella kommentteja. :D Tai ainakin muistan käynneeni jossain vaihees usein täällä kurkaamassa uusimmat postaukset, vaikka en kuulukkaan virallisiin lukijoihin. Teijän postaukset on kivoja ja teette näin tylsästä aiheesta, niinkun tässä postauksessa, luettavaa. Yleensä en lue muista blogeista mitään tällätteitä postauksia. :D Mäki tarttisin noita suteja enemmän ja aurinkopuuterikin kelpais. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kiitti aivan mahtavasta kommentista!! :) Ihana kuulla et ihmiset tykkää tälläsistä niin arkisistakin asioista kertovaa juttua! :)

      Poista
  2. tosi kiva postaus!

    http://yestoelisabeth.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoinen blogi, hyvällä tavalla siis. :) jään lukijaksi!

    VastaaPoista
  4. Onkohan noita Natural Coden ton värisiä punia vielä kaupoissa? Toi väri/sävy näyttää nimittäin just semmoselta mitä oon ettinny!! terkuin huulipunahamstraaja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä kattelee! Toi mun puna on sävy 2 :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?