keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Asuntolaelämää!

Eli tässä tulisi kauankauan sitten lupaamani asuntola-postaus! Valitan heti kuvien huonolaatuisuudesta, sillä kuvat on otettu "hämäräaikaan". Aivan sama milloin kuvat ottaisin, sillä aina ehtii iskemään pimeys, kun olisi aikaa ottaa kuvia. Mutta näillä mennään! :)
IMG_8996
Tässä olisi minun osa kämpästä. Meillä molemmilla on siis kämpässä oma sänky, osa/puolikas pöytä sekä tuoli. Ja tietty yksi kokonainen kaappi sekä puolikas. Aika vähän tilaa, mutta ihan hyvin on tullut selvittyä! 
IMG_8997
Tässä olisi kämppikseni, Tanjan osus. Ja tästä kuvasta kyllä huomaa sen, miten vähän sitä omaa tilaa oikeasti on. 
IMG_9021
Tuossa näkyy "keittiö" ja eteinen. Hyvin pienenpienet tilat, mutta ihan hyvin ollaan mahduttu syömään ja väsäilemään ruokaa, kunhan vaan porrastaa vähän tekemisiä, ettei ihan samaan aikaan alete väsäilemään ruokaa tms. Tätä helpottaa hyvin se, että jos meillä molemmilla alkaa vaikka kasilta koulu, niin mä herään aina aikaisemmin, niin ei ole sitten ryysistä "keittiössä", vessassa tai peilaillessa. 
IMG_9003
Tässä näkyy sitten näkee sen, miten pieni se keittiösaareke oikeasti on. Jääkaappiin mahtuu just ja just meidän molempien eväät, mutta ollaan nyt otettu se käytäntö, että ostetaan vain yhdet maidot, juustot, margariinit, ketsupit yyämäs. 
IMG_9005
Vessa on yllättävän suuri, paitsi tuo suihkosuus. Tuntuu että aina pyllistellessä ja kääntyillessä kolahtaa jonnekkin tai pudottaa shampoot lattialle, mutta siihenkin on jo alkanut tottumaan. 
IMG_9015
Tässä olis sitten meidän hehkeä teinipeilikuva, jossa on minä ja mun uus tukka (!) ja Tanja (mun kämppis). Mä oon oikeesti tosi onnellinen, että oon saanut niin mukavan ja mahtavan kämppiksen. Se on helpottanut niin paljon vaikeina hetkinä, ja kun on ollu niiin veemäinen tunne, että joku oikeesti kuuntelee ja ymmärtää. 

Suurin osa saattaa luulla et asuntolaelämä on ihan jotain kamalaa, mutta mä voin ainakin omalta osaltani kieltää sen. Vaikka onhan asuntolassa osittain aika tiukat säännöt viikonloppujen, hiljaisuuden, vierailuiden ja sensellaisten suhteen, niin minulle, joka ei vielä kokonaan omilleen muuttamiseen ollut valmis, asuntola-asuminen on ollut hyvä valinta. Suosittelen siis muillekkin, jos on vähän kysymysmerkkinä asumisien suhteen! 

11 kommenttia:

  1. hyvä että sullakin on positiivinen kuva tullu tästä asuntolassa asumisesta :) ja hyvä että sattu mahtava kämppis ! itsehän asun nyt kolmen hengen huoneessa, joten kylppäri on melko iso, mutta tuo suihkukoppi on vaan tajuttoman ahdas :d

    VastaaPoista
  2. Mul on itel sen verran negatiivisii kokemuksii asuntolast, et meen aina hämilleni ku joku sellast kehuu ja suosittelee :-D Mut huippuu tosiaan, et on sattunu hyvä tuuri ja homma toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :D no sulla sitten ollu varmaa jotenki erilaista :(

      Poista
  3. Näyttääpä tutulta, itekkin samaisessa asuntolassa vähän aikaa olin, mutta mie en kyllä yhtään tykänny kun oli "kotiintuloajat" ja tuommonen pieni koppero. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, välillä tuntuu et seinät kaatuu päälle, mut onneks voi sit vaan lähtee jonnekkiin! Ja viikonloput saa viettää sit ihan kotonakotona.

      Poista
    2. Ihania suosikkeja! Miltä tuo hajuvesi tuoksuu? Siis onko se makea vai hapan? :D Kun mulla on samaa sarjaa se Unforgettable ja mietin, että vois ostaa toisenlaisenkin. Ja hei, nyt yks kysymys, joka ei liity aiheeseen. Miten ootte saanu ton postauksen otsikon "keskelle" postausta. Siis niin, että se ei ole vasemmassa reunassa, vaan siinä keskellä. Kiitos, jos autatte tietämätöntä...

      Poista
    3. Anteeksi, kommenttini oli siis tarkoitettu tammikuun suosikit postaukseen...:)

      Poista
    4. Ei se mitään, sellaista sattuu!

      Oon hirveen huono "analysoimaan" tuoksuja, mutta mun mielestä se on sellainen pehmeän syvällinen :D mutta kannattaa käydä tuoksuttelemassa, on muutens hyvä tuokus!

      bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/miten-keskitan-postauksen-otsikon.html <-- tuolta löytyy hyvä ohje keskittämiseen!

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?