sunnuntai 1. toukokuuta 2016

April favs!


IMG_9414IMG_9418Pitkästä aikaa, kuukauden suosikkeja! Tähän heti alkuun tämän kuun meikkisuosikit. Uutta meikkivoidetta lähdin metsästämään tämän kuun alussa, ja Sokoksen meikkimyyjän avulla sitten löysin tuon Lumenen meikkivoiteen, ja olen tykännyt, ja kovasti! Sopivan peittävää, mutta kuitenkin kevyttä, eikä tarvitse laittaa paljoa, minun ainakaan! Toisessa kuvassa on mun ensimmäinen (!!) kulmakynä, ja tästäkin olen tykkäillyt. Kynän terä on mukavan kova, ja sillä saa tällainen harjoittelija/ensikertalainenkin ihan siistiä ja hyvää jälkeä! IMG_9423 Kuukauden kengät! Ihanat, niin ulkonäöltään kuin jalassa ollessakin. Nämä SOC:in kengät löytyivät 39,95 Stadiumista. IMG_9421 Sitten vielä yksi ruokasuosikki, ihanan mansikkainen Danonen jogurttijuoma. Tätä on tullut juotua muutamia pulloja, ja tämä on hyvää! Itse olen todella huono syömään aamupaloja, mutta tämmöinen menee mukavasti alas.

 Kuukauden soitetuimmat: Eveliina - Sireenit Laura Närhi - Supersankari Ike - Kaikki sanat

18 kommenttia:

  1. Kivoja suosikkeja! Tuo Lumenen meikkivoide vaikuttaa kyllä hyvältä, ehkä pitäis itsekin kokeilla sitä... Itse käytän nyt Lumenen CC-voidetta, joka on kyllä mulle ainakin just hyvää :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut kanssa se c-voide käytössä kauan, mutta vaihtelu virkistää (:

      Poista
  2. Noi kengät on tosi ihanat ♥ Himottais itekin ostaa uudet, mutta vastahan mä ostin :'D Pitääkin testata tota jugurttijuomaa, kuulostaa hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset nuo kengät :)!

    http://noraadler.com/

    VastaaPoista
  4. Tykkään tästä blogin taustasta! Noi kengät on myös tosi kivat ja kiva postaus :-)

    VastaaPoista
  5. Ihana tää tausta!<3 Toi meikkivoide jäi kyllä kiinnostamaan, nykyinen alkaa olla lopuillaan ja oonkin miettinyt mikä olisi hyvä :D

    http://loikkivat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan tuota! Lumenelta löytyy kanssa niin monelle ihotyypille hyviä meikkivoiteita :)

      Poista
  6. Ihanat nuo kengät, voisin itsekin mielelläni kotiuttaa tuommoiset! Kiva postaus!:-)

    http://vilmaliona.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Noi kengät ovat kyllä ihanat!♥ Just semmoiset, jotka voisin napata itselleni n. kesätennareiksi :P

    https://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Sulla on ihana blogi, tykkään siitä:) Kuvien ja tekstien välissä voisi olla pari rivinväliä, jottei tekstin lukeminen olisi epäselvää!

    VastaaPoista
  9. onpa sulla kiva blogi! :) ja iahnat nuo kengät.. onko noi kengät mitä soc:in mallia tarkalleen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, noiden ostosta on niin kauan, etten muista.. Mutta Stadiumista ne silloin oon ostannut. Anteeksi, etten tarkemmin muista!

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?