maanantai 6. kesäkuuta 2016

Flowerpower!


IMG_9453IMG_9475IMG_9472IMG_9460IMG_9454 Niinkuin vanhimmat bloginlukijat, ja mikseivät muutkin lukijat ovat saattaneet huomata, että mä tykkään niiin lujasti kaikenmoisista kukkakuvista, ja erityisesti ottaa niistä kuvia, jotenka tässä siis kukkakuvailua viikonlopulta, ja kuvat ovatkin kesän ensimmäiset! Toinen postaus on tuloillaan, mutta ei siis kukkakuvista. Löysin nimittäin erään vanhan ihanan tuolin (!), ja kävin kuvailemassa sitä mökillä eri maisemissa, joten tulossa siis hieman erilaista valokuvauspostausta! Postaus tulee julki tämän viikon aikana, ajastettuna ehkä, jos en ehdi sitä muuten julkaisemaan, kun reissuun olen lähdössä. Ihanaa viikkoa teille ♥

12 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Oon ite vasta tässä hiljattain alkanut tajuamaan, kuinka kauniita kukat onkaan... Luonto ja rakennukset on suunnilleen ainoita asioita, jotka kiehtoo mua värikkyytensä takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä on niiiin ihana kuvailla ja ihailla sitten myös sitä lopputulosta :)

      Poista
  2. Ihania kukkakuvia ja ihanaa että joku muukin on yhtä hulluna kukka kuviin kuin minäkin! :-D

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kukkakuvia ja itsekin tykkään räpsiä kukista kuvia eli et ole ihan yksin ;-D

    http://vilmaliona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Heh, mäkin oon aina kameran kanssa jokaisessa kukkapuskassa!
    Kauniita kuvia olet saannut otettua. Erityisesti tykkäsin tosta tokasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! tuo toka kuva on omakin suosikki :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?