torstai 16. kesäkuuta 2016

ystäväkirja ja minä muutamia vuosia sitten

Nimi: Heidi Eveliina
Syntymäaikani: 22.7.1997
Ketä kuuluu perheeseeni? Mulla on suuri perhe, tai oikeastaan kaksi perhettä: Äidin puolen perheeseen mulle kuuluu kaksi pikkuveljeä (15v & 8v), äiti, isäpuoli ja isäpuolen toinen poika. Isän puolen perheeseen kuuluu pikkusisko (3v) ja ihanat kaksospikkuveljet (10kk). Perheessä myös isä ja äitipuoli ja äitipuolen neljä lasta. Eli aikas suurella poppoolla mennään!
Opiskelen: Opiskelen tällähetkellä lähihoitajaksi, ja minulla on alkamassa syksyllä viimeisen vuoden opinnot, huikeeta!
Harrastukseni tällähetkellä: Harrastuksiani ovat bloggailu, kuntosalilla ja ryhmäliikuntatunneilla käyminen sekä valokuvaus.
Lempi kouluaineeni: Suosikkeja ovat äikkä, ravitsemus ja työharjoittelut!
Haaveammattini: Haaveenani olisi päästä töihin kätilön tai neuvolahoitajan ammattiin.
Parasta katsottavaa tällähetkllä: Mä oon ihan koukuttunut netflixiin♥ Suosikkeja siltä ovat esim. Orange Is The New Black, Pako, Shameless ja Gossip Girl. Myös normi tv-ohjelmista kolahtaa Simpsonit ja Fitnesspäiväkirjat. 
Parasta musiikkia tällähetkellä;  Mun musamaku on toooodella laaja, mutta tän hetken suosikkiartisteja/bändejä ovat mm. Sanni, JVG, Alan Walker, Eveliina, Chisu, Cheek sekä Nikke Ankara.
Parasta luettavaa tällähetkellä: Aloin lukemaan Gossip Girliä kirjoina, ja on muuten hyvä!!
Parhaat pelit tällähetkllä: Hay Day, Kim Kardashian Hollywood ja Sims 4
Hienoin taitoni:  Olen hyvä kuuntelemaan ja auttamaan hankalemmissakin tilanteissa.
Oudoin tapani: Kuunnellessa opetusta, mun on pakko piirrellä johonkin, ihan sama onko se paperi tai pulpetti, ja oonkin päättänyt ottaasyksyllä kouluun mukaan värityskirjan, jos keskittyminen pysyisi sitten parempana!
Ihaninta peilikuvassani: Hymy ja silmät!
Pelkään: Pimeää, omia pelottavia ajatuksia.
Haaveilen: Pitkästä roadtripistä ympäri maata, hyvästä ja terveestä elämästä ja että saisin opinnot kunnolla loppuun ja jatko-opintoihin sinne mitä haaveilen, perus settiä siis! Ja jos jostain materiaalista saa toivoa, niin haaveilen omasta asunnosta, siis ihan omastaomasta, ei opiskelija-asunnosta, ja sinne sitten kiva sisustus!
En pidä: Valehtelusta, valittamisesta, teennäisyydestä, ötököistä.
Pidän: Ystävistä, perheestä, musiikista, liikunnasta, kaikesta uudesta, esim vaatteet, meikit, ihmiset.., somesta, valokuvailusta, matkustamisesta, hyvästä ruuasta ja herkuista!

Sitten muutamia kuvia.. vanhimmat ovat viisi vuotta sitten, ja vimeinen kuvasetti on tältä kesältä, hope u enjoy!

Collage1Collage8Collage7Collage2 Collage3 IMG_4223-tile

12 kommenttia:

  1. Olipa kiva ja kiinnostava postaus! :) Ja aina jotenkin on niin mielenkiintoista nähdä kuvia vuosien takaa ja miten muuttuu vuosien aikana :D

    https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta! vanhojen kuvien selailu niin koneelta kuin paperiversioina on niin mahtavaa! :)

      Poista
  2. Ystäväkirjapostaus on tosi kiva idea, näitä on aina hauska lukea! :) Hauskaa päästä tutustumaan suhun vähän eri kulmasta lähestyen, kuin ihan perus esittelyn kautta tai blogitekstien seasta "kooten". Mä olen alkuperäiseltä koulutukseltani sairaanhoitaja, joten osaan vähän muistella siltä ajalta tuota rankkuusastetta... Joten kovasti tsemppiä uralle & opintoihin! Teet ihan älyttömän tärkeää työtä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista, ja hyviä jatkoja sinullekkin :)

      Poista
  3. Hauska postausidea,en ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja kiva kuosi blogin taustana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti! Tykkään kans tuosta kuosista, se löytyy myös mun kännykän kuorista :D

      Poista
  4. Ihana postaus ja tosi kiva blogi sulla ulkonäöltään ja sisällöltään! :)

    VastaaPoista
  5. Todella hyvä postausidea! Ja yllätyin positiivisesti miten monessa kohtaa meillä natsaa samalla tavalla :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?