keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Kesäkuun suosikkeja


IMG_9591

Kuukauden suosikkiasuste: Uusi kello! Ostin tämän ihanan yksilön Bijou Birgitte-kaupasta, Hyvinkäältä. Ihastuin tähän heti ♥

IMG_9597IMG_9599

Kuukauden kosmetiikat: Oon pitkään etsinyt sellasta hyvää ja pitävää deodoranttia, ja nyt se oikea on löytynyt! Vaikka hintaa kyseisellä yksilöllä onkin aika paljonkin enemmän kuin muilla, mutta tämä jos mikä pitää! Sitten oon ihan ihastunut näihin Essencen meikkeihin! Varsinkin kuvassa oleva ripsiväri on noussut suosikiksi, ja millä hinnalla! Ja ei noista huulipunistakaan mitään pahaa sanottavaa ole..

IMG_9595

Kuukauden herkku: Ah, tämä Skyr! Sopivan makea, ja terveellinen (tietty sopivissa määrissä, vinkvink). Ja maistuu oikeesti mustikkapiirakalle!

IMG_9601
Kuukauden puuha: Oon ollut aina hirvee lukutoukka, mutta jotenkin se on nyt jäänyt, mutta tässä kesäkuussa on tullut luettua enemmän! Tässä kuvassa siis kirjat, jotka tällähetkellä lainassa!

Kuukauden biisit:

Sanni - Vahinko Raappana - Chilii ft. Sini Yasemin Ilari - Desibelii ft. Sharon

12 kommenttia:

  1. Ihana tuo sun kello! Mä olen ihan heikkoma juurikin kelloihin - muisa asusteista en niinkään välitä. Just joku tuon tyylinen olis haussa... 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kello on jotenkin niin simppeli ja sitä voi käyttää missävaan mutta samalla niin juhlava :)

      Poista
  2. Kivoja suosikkeja, varsinkin tuo kello on tosi nätti! Tykkään myös sun blogin ulkoasusta :)

    VastaaPoista
  3. En yleensä kommentoi kenenkään blogeihin, mutta nyt on pakko tehdä poikkeus. Eksyin blogiisi sattumalta ja ihastuin jo ensisilmäyksellä kuviisi ja miellyttävään tapaan kirjoittaa. Jatka samaan malliin, jään jatkossakin lukemaan blogiasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos aivan ihanasta kommentista, piristit iltaani kovasti! =)

      Poista
  4. Mahtavaa, että vielä on olemassa ihmisiä jotka lukevat ruudun lisäksi myös oikeita kirjoja! Itsekin rakastan lukemista ja otin tämän vuoden haasteeksi lukea kirjan kuukaudessa. :) Lukeminen tuo niin paljon lisää myös kirjoittamiseen ja ainakin itselläni se on myös loistava tapa rentoutua ♥

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itse oon lukenut aina! siis oikeesti aina, 4uotiaasta asti, niin se lukeminen on vähän niinkö henkireikä :)

      Poista
  5. Siis pakko kyllä maistaa tuota Skyr:iä! Itse olen ihan rakastunut siihen Creme Brulee-makuun, ihan jälkkäristä menee minulla (:.

    http://pamikyltsi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa maistaa! Ja voisin seuraavana maistaa tota Creme Bruleetä :)

      Poista
  6. Mulla on just sama ripsari testissä :D AIVAN SIKA HYVÄ !

    http://janitaqq.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?