perjantai 11. toukokuuta 2018

Täällä taas, jälleen kerran!

Pitkästä aikaa täällä, blogin parissa. Jotenkin ollut hirveän suuri kynnys avata blogger ja alkaa näpyttelemään tekstejä ja juttuja. Tässä määrittelemättömän blogitauon aikana on tapahtunut ihan älyttömästi kaikkia juttuja, ja haluankin teille niitä tässä hieman raottaa ja valottaa kera puhelimeen kertyneiden julkaisukelpoisten kuvien.

1 

Kaikista loogisimmalta tuntuu aloittaa ehkäpä suurimmasta asiasta ja seikasta, joka mulle on tässä viikkojen aikana tapahtunut. Mä sain työpaikan. Pääsin töihin erääseen vammautuneiden asumisyksikköön ihan vakituiseksi työntekijäksi. Nyt kuitenkin hieman pidemmillä vapailla, joidenka syystä postauksessa myöhemmin..

2 14 

Hyvää ruokaa & seuraa.. Ittensä laittamista enemmän kuin työkuosiin.. Sunnuntaifiilistelyä vapaan sattuessa juuri sille päivälle. Aika perusarkea, mutta jotenkin tuo aika oli aika jees, pitkästä aikaa. 

10

Nää kaks kuvaa, tai etenkin tuo ensimmäinen, ovat sellaisia, jotka ehdottomasti haluan itselleni kehyksiin asti muistoksi. Nää kuvat kertoo tosi paljon siitä, kuinka rakkaita ja tärkeitä nuo pikkuvelmut on mulle <3 nyt vain harmiksi ei ole ollut vain aikaa nähdä tätä kolmikkoa, mutta sunnuntaina on taas se hetki jolloin tää muidu on näiden kanssa pelkkää iloa ja hymyä :)

11 3 

Mites sitten nuo treenit? No, sanotaanko näin, että kun sinne salille tai lenkille pääsee, niin sitten kyllä kulkee! Mulla tosiaan on ollut tässä vähän ongelmana yhdistää töihin liittyvää väsymystä ja treenejä kimppaan; jos menen aamuvuoroon, oon sen jälkeen aika väsynyt, etenkin jos huonot yöunet alla. Sitten jos menen iltavuoroon, haluan aamulla nukkua pitkään ja tehdä kotihommia yms juttuja. Mutta nyt oon sitten vaan kofeiinilatauksen voimilla mennyt treeniä aamvuoron jälkeen tekemään ja samoin sitten näitä vapaita tulee kulutettua myös jumppaillen.

4 6 

Lisää humua pikkusisaruksista ja meikäläisen pärstää :)) Näin mun "joutsanpikkuveljeä" ekaa kertaa mun valmistujaisten jälkeen. Eli ekaa kertaa tänä vuonna. Kesän ekat ulkojäätelöt ja pokemonit tuli myös tuolla miittauksella syötyä ja napattua. Itku tuli kun nähtiin, itku tuli kun erottiin <3 

8 9

Näistä kuvista tuo mielinauha-kuva ja sen jälkeinen kuva minusta kertoo aika vahvasti tän hetken moodia. Oon viimeaikoina ollut aika väsynyt, masentunut, ahdistunut ja sellainen että kaikki tekeminen tuntuu tosi vastenmieliseltä ja haastavalta. Oon tän viikon nyt pakkolomaillut aka saikkuillut. Mutta tästä on vaan tie ylöspäin - vaikka sitä on välillä hyvin vaikea itsekkään uskoa. 
pst. tsekatkaa mun pyöräilyenkka!

12 13

Enemmän mua seurailleet lukijat on varmaan instagramista ja/tai snapchatista huomanneet mun tukkamuutoksen! Mua alkoi nyppimään huonokuntoinen reuhka, niin päätin sitten käydä napsimassa reippaasti lyhyemmäksi ja värjäystä mustaksi/mustanruskeaksi. Tää tuntuu värinä tosi omalta, mutta tavallaan haaveilen taas pitkästä tukasta...
Tää "bodycheck" kuva on tältä päivältä, jotenkin sitä on tuntenut itsensä paljon lihavemmaksi ja suuremmaksi, mutta kun sitä vähän pidempään itteään kattelee, niin on tuosta jotain ylimääräistä irronnut, vaikka paaljon on vielä tekemistä!

7 5

Tosiaan, vähän kaikenlaista hyvää ja toki myös sitä huonoa tässä on ollut, mutta mä jaksaa vielä jollain tavalla uskoa siihen, että nyt kun tämän hetken taas vaihteksi "kärsii" niin saan jossain vaiheessa paljon enemmän takaisin <3

Ihania aurinkoisia kevätpäiviä, nauttikaa auringosta ja näyttäkää sitä hymyä, aina kun just sua oikeesti hymyilyttää, pus!


2 kommenttia:

  1. Ihana Heidi, niin aito mutta positiivinen postaus! Ja toiveikas. Vaikka välillä menis huonommin, niin kyllä sitä taas joskus on parempia aikoja <3 Jos vaan itekki sen muistais.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Soila <3 toi on ihan totta, usein sitä muistaa vaan nitä huonoja hetkiä, vaikka niitä positiivisiakin kuitenkin meidän jokaisen elämästä jollakin tavalla onneksi löytyy <3

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?