sunnuntai 18. elokuuta 2013

Ystävä, koetin sulle kertoa sen..



IMG_6684
Hei, olen Heidi, vuosimallia ysiseiska ja asun myöskin Joutsassa. Olen aloittanut tänä syksynä lukion, ja tavoitteena on suorittaa se neljässä vuodessa. Harrastan bloggailun lisäksi valokuvausta, jumppaa, lenkkeilyä ja musiikkia (laulua & kuuntelua). Olen meidän perheen vanhin lapsi, ja mulla
on kolme pikkusisarta. Kamerana mulla on Canonin 550D.

IMG_6662
Moikka, oon Ilona Joutsasta. Tänä syksynä alotin ysiluokan, 15-vuotias olen. Mä harrastan salibandya, lenkkeilyä ja valokuvausta. Kaverit ja perhe on mulle myös tärkeitä. Alotettiin Heidin kanssa yhteinen blogi ja kuten Heidikin pidin ennen omaa blogia. ja myös oon mun toisenkin kaverin Lauran kanssa yhteistä blogia pitänyt, et bloggailukokemusta löytyy. Kamerana mulla toimii Nikon d40x.

8 kommenttia:

  1. ulkoasu näyttää tosi hyvältä :-)

    kiva, jos kommentoitte:
    http://inkainka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hih, kyllä siinä aikaa menikin, että siitä sai mieluisan !

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat kuvat, ootte kauniita! Ja ihana tää ulkoasu, kivan persoonallinen c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Varmasti tulee olemaa hyvä blogi ja hyvä ulkoasu! :) 8+

    VastaaPoista
  5. Nättejä tytsyjä ootte!:) Tykkään myös tosta bannerista, se on tarpeeksi yksinkertanen ja tyylikäs!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?