keskiviikko 28. elokuuta 2013

Eka haaste!

Saatiin Heidin kaa vähän aikaa sitten haaste ja aattelin nyt toteuttaa sen omasta puolestani, koska tässä on nyt ihan mukavasti aikaa, kun kipeenä oon. Kiitos Emmalle joka tän haasteen meille antoi! Laitoin lisäks tähän ihan random kuvia mukaan, vanhimmat on vuodelta 2011.

SÄÄNNÖT

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista


11 ASIAA MINUSTA

1. Oon muuttanut elämässäni kerran toiselle paikkakunnalle ja asunut 4 eri talossa.
2. Mun perheeseen kuuluu mä, äiti, iskä, veli ja meiän koira.
3. En tiedä mitä tekisinkää ilman kännykkää ja sen sovelluksii; instagram, facebook, kik ja whatsapp. 
4. Oon harrastanut joskus, tanssia, kuvataidekoulua, jumppaa, yleisurheilukoulua ja korkeushyppyä. 
5. Mulle tapahtu 4 vuotiaana hammas tapaturma, ja kaksi leikkaustakin hampaitten takia mulle on tehty nyt vihdoin saan ne pois lokakuussa, oon tositosi innoissani!
6. Silmälasit sain vitosluokalla ja vasta viime vuonna "kehtasin" alkaa käyttäämään niitä muutenki kuin kotona ja tunneilla. Mikäköhän siinäkin oli kun en vaan viittiny käyttää niitä. Nyt käytän aika paljon piilareita. 
7. Pienestä asti oon ollut kovaääninen ja huomion hakuinen, ehkä hieman ärsyttäväkin välillä. Kaikki ei välttämättä tykkää siitä, että aina puhuu. 
8. Välillä hiljaisuus on ihanan rauhallista, mutta useimmiten inhoon sitä :D
9. Ennen osasin säästää rahojani, nyt tuntuu, että mitä vanhemmaks tulee sitä enemmän tuhlaa rahojaan. 
10. Mun suunnitelmat ysin jälkeen, on, että meen amikseen ja tekisin samalla kaksoistutkinnon, muuttaisin kaupunkiin. Mut toinen vaihtoehto ois tän kylän lukio, sitä vaihtoehtoo en vielä ole kokonaan sulkenut pois. 
11. Välillä inhoon mun pituutta mutta välillä oon ihan tyytyväinen siihen. Kuitenkin tulee usein niitä päiviä kun tuntee ittensä "liian pitkäksi". 



11 HAASTAJAN KYSYMYSTÄ

1. Minkä kehun olet viimeksi kuullut?
Just julkaisin jonkun kommentin, jossa kehuttiin meiän blogia. 

2. Mistä olet itsessäsi erityisen ylpeä?
Että vaikeistakin asioista on tullut selvittyä.

3. Suosikki tuoksusi?
Sateen jälkeen, kun menee esim. lenkille, ulkona tuoksuu nii ihanan raikkaalle ja Avril Lavignen hajuvesi. 
010-tile
4.Kamalin hiustyylisi kautta aikojen?
Joskus pienenä (ehkä 5 vuotiaana) innostuin leikkaamaan omia hiuksia, ja ne meni ihan pilalle, sitten kampaajalla mulle leikattiin joku karsee pottamalli hiuksiin, hyi.

5. Paras muistosi kesältä 2013
Niitä on monii! Mutta esim. ripari, rippijuhlat, häät, lintsi, kotkan reissu, joutopäivät. :)

6. Onko eutanasia tai abortti mielestäsi oikein?
Mun mielipide tähän on, että jokaisella pitäisi olla oikeus päättää elämästään, abortissa kun vauva ei voi vaikuttaa mihinkään. Jos raskaus ei oo toivottu niin abortin tilalle voisi miettiä, että lapsen synnyttyä hänet annettaisiin adoptoitavaksi. 

7. Kummalta puolelta näkkäri voidellaan?
Ehdottomasti siltä sileämmältä puolelta :D

8. Ensimmäinen asia jota ajattelit tänä aamuna?
Ääää, kun on huono olo, ajattelin, että en mee kouluun, koska oon kipee.

9. Minkälainen hammasharja sinulla on käytössäsi tällä hetkellä?
Sähköhammasharja, mutta jotenkin tykkään tosi usein pestä ihan perinteisellä.


10. Oletko koskaan voittanut jotain pelkoasi? Jos olet, niin minkä?
No ei tuu mieleen mitään. Jos joku nyt pitää sanoa nii ehkä hammaslääkäri pelon, kun siellä on tullut käytyä joka kuukausi tai useamminkin. Pienenä tuli pelättyä.

11. Mikä on mielestäsi elämän tarkoitus?
Hmmm, vaikee kysymys, ehkä löytää elämälle tarkoitus? Emmä tiiä :D

6 kommenttia:

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?