lauantai 14. kesäkuuta 2014

Kesäkuulumisia!




Hei vaan! Heti näin aluksi sanon, että tää puhelinpostailu ei tosiaankaan oo mua varten, mutta pakkohan postaus on näin toteuttaa, kun tuota konettakaan ei ole! 

Mulla oli eilen vika työpäivä Tokmannilla. Ne kaksi viikkoa meni ihan älyttömän nopeasti, mutta onhan sitä tosikiva päästä vihdoin viettämään ihan sitä oikeeta lomaa. Mun työnkuvaan kuului tavaroiden järjestelyä, kuorimien purukua ja tietty asiakaspalvelua. Torstaina sain tietää että mut on valittu opiskelemaan sosiali- ja terveysalalle Jyväskylään, hyvä minä! :) siitä tuo viimeinen kuva, kun päätettiin vähän juhlistaa kouluihin pääsyä Ilonan kanssa, hehkeän juhlavilla 10sentin muovipikareilla, ja juomanahan oli siis ihan vaan novellea! Ainiin, Ilonahan siis pääsi myös opiskelemaan haluamalleen alalle Jyväskylään.

Alkuviikosta polkastiin pyörillä Ilonan kanssa mökille, tuli pyöräiltyä reilut 16km. Käytiin heti sen jälkeen pulahtamassa järvessä, mikä piristikin kummasti hikisen pyöräreissun jälkeen! Oi että mä niin ootan sitä että pääsee mökkeilemään ihan pidemmäksikin aikaan, mutta eiköhän sitä ehdi! Ens viikolla ois ajatus lähtee Hyvinkäälle iskän luokse ja viettämään Pikkuneidin yksvee synttäreitä! APUA, siitäkin on jo tulossa vuosi, kun sain kuulla, että musta on tullut taas isosisko! 

Noista kuvista.. Eli aikas puhelinpainoitteista, vaikka kamera onkin täynnä kuvia, mitä tänne pitäisi julkaista, mutta tosiaan konetta ei ole, kun lukion lopetettuani mun piti palauttaa sieltä saamani kone, tai vaihtoehto kaksi olisi ollut että olisin maksanut huuuiman summan rahaa. Nyt edellinen koneeni odottaa korjaukseen pääsyä, niin sitten pääsen postailemaan aktiivisemmin, kun se saadaan sitten korjailtua! 


6 kommenttia:

  1. Haha, mä en osais tehdä postausta puhelimella, menis hermo, kun näppäilis kiireessä koko ajan väärin. :D Ja paljon onnea teille mieluisiin kouluihin pääsyistä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olihan toi aika tuskaa, varsinkin kuvat! :D mutta kiitos kiitos!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niin on! :3 teki niin arkisen novellen juomisen juhlalliseksi :)

      Poista
  3. Aivan mielettömän ihana blogi teillä! Selkeää tekstiä, kauniita kuvia ja vielä kauniimmat kirjoittajat :) Liityin lukijaksenne <3

    Käykää ihmeessä kurkkaamassa myös minun uusi blogini, jos kiinnostaa :)

    <3: http://sofialaurent.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoskiitos aivan ihanasta kommentista! Käyn sun blogissasi! :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?