keskiviikko 5. lokakuuta 2016

Loppuneita kosmetiikkajuttuja!

Nyt vuorossa olisi jotain uutta, mitä en tässä blogissa ole ennen tehnyt, nimittäin selostusta loppuneista kosmetiikkajutuista! Siivoillessa kosmetiikkajuttuja, huomasin kuinka paljon mulla on tyhjiä/lähes loppuneita tuotteita, joten päätin kokeilla tälläistä hieman erilaista postausta..

IMG_9806

Ekat tyhjät on tässä! Olen vannoutunut Lumenen meikkivoiteiden käyttäjä, ja sain tämän nyt loppuun käytettyä, ja ihan ookoo kokemus oli! Sitten tämä mun blogissa paljon kehuttu meikkienpoistoaine, tämä ei paljoa sanoja kaipaa, rakkautta ♥ sitten ripsiväri, joka mulla on ollut kauan.. Vaikka ripsiväri pitäisi vaihtaa 3kk välein (?) niin mä en vaan osaa. No, ei mulle mitään silmätulehduksia tai ongelmia ole ollut, vaikka olen samaa ripsiväriä pidempäänkin käyttänyt!

IMG_9805

Sitten lisää Lumenea, ihanan raikas suihkugeeli, jonka jouluna sain lahjaksi kera samanmoisen vartalorasvan. Tuoksu on ihana suihkussa, mutta iho ei tuoksu millekkään enää pyjama päällä, harmi.. Mulla ei varmaankaan ikinä ole ollut mitään shampoota, joka olisi kampaamotuote! Ostan aina kaikki shampoot ja hoitoaineet marketeista/sokokselta yms. Hyvin on tukka pysynyt päässä ja rahaa on säästetty! Nämä XZ:n tuotteet on yksiä mun suosikkeja, ihanat tuoksut ja toimivat hyvin, mutta tuo hoitosuihke oli pettymys, ainetta sai suihkia vaikka kuinka, että aine toimisi.

IMG_9808

Viimeiset purnukat tulee tässä! Toinen paljon blogissani hehkutettu tuote on tuo Rexonan Maximum protection- deodorantti. Niitäkin on kulutettu muutama purkki, ja hamstrattu varastoon, ykköstuote siis! Keskellä kuvassa Garnierin kasvovesi, josta en hirmuisesti tykkäillyt. Välillä pistää kiristämään ja kirvelemään kasvoja, ei kiva. Viimeisenä tuotteena L'orealin hiusten hoitoainegeeli, ja tämä on ollut kovassa käytössä. Siis paljon parempi hiuksiin jätettävä hoitoaine, kuin edellisessä kuvassa oleva XZ:n suihkutettava hoitoaine, Tätäkin on jo uusi purkki valmiina..

Mitä mieltä olette tällaisesta, hieman erilaisesta postauksesta? Lisää tällaisia vai jääkö yhden postauksen mittaiseksi jutuksi?

10 kommenttia:

  1. Tää oli todella mielenkiintoinen postaus, en ole ainakaan aikaisemmin tällaiseen törmännyt! :)

    http://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei tää oli kiva! :) Multa löytyy muuten muutamia samoja tuotteita! :-D Charles toi mulle kerran yllärinä tuon saman Lumenen suihkugeelin (ihan mieletön tuoksu, mutta eipä se mullakaan tosiaan iholla kovin kauaa kestänyt) - ja sama ripsivärikin sulla näkyy olevan! :-D Pakko myöntää, että mäkin vaihdan kyllä ripsaria vasta silloin, kun on pakko - eli kun alkaa olla väri niin kuiva, ettei siitä oikeasti saa enää mitään irti. :---D Hups...

    Ehdottomasti lisää näitä! :) Kiva lueskella kokemuksia juurikin näistä ihan "tavallisista" tuotteista, eikä ainoastaan kalliimmista & sponsoroiduista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samiksia ton ripsivärijutun kanssa! Heh.. :)

      Poista
  3. XZ:n shampoot on mun mielestä ihan älyttömän hyviä<3 Hiuksista tulee aina ihanan pehmeät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Ja niissä on vielä lisäksi se hajuaistin huumaava tuoksu ♥

      Poista
  4. Kiva postausidea! Sun blogi on muutenkin tosi kivanoloinen. :)

    http://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihan mielenkiintonen postaus (oliko muka?), vaik en kuvist diggaillukaan. Ihan kiva silti. Iha jees blogi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?