maanantai 17. lokakuuta 2016

Mitä nyt soi?

Pitkästä aikaa musiikkipostausta, joka on aika suomipainoitteista! Olisin voinut linkittää Sannin uusimman levyn kaikki biisit tähän, mutta päätin sitten laittaa vaan pari kappaletta. Tykkään siis siitä levystä kovasti ♥ Samoin tuoreimman Vain Elämää kauden biisit on vallannut mun spotifyn aikalailla kokonaan.. Mitä tykkäätte, löytyykö samoja biisiä teidän listoilta?

Sanni - Moukari
Vilma Alina - Jeesus
Toni Wirtanen - Syljen Pihlaja - Laastareita
Ellie Goulding - Still Falling For You
Charlie Who? - Louder
Mikael Gabriel - tyhjässä huoneessa
Lady Gaga - Perfect Illusion
Kaija Koo - nää yöt ei anna armoo
Aste - Only One
Chisu - Asfalttiprinssi
Sanni - Mörköjä


6 kommenttia:

  1. Mäkin oon kuunnellut aika paljon noita Vain elämää biisejä :-) Kiva postaus!

    VastaaPoista
  2. Älyttömän kiva postaus! Pakko kompata ed. kommentoijaa, sillä oon tykännyt kans kuunnella Vain Elämää hirmusesti :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, tälläkaudella on ollut tosi hyviä esityksiä! :)

      Poista
  3. Sulla on hyvä musamaku! :D
    Noi biisit ei oo tällä hetkellä mun lemppareita, mutta kaikki on kyllä mun spotifyn soittarilla ja niitä ahkerasti kuuntelen. :D Tykkään eniten Sannin mörköjä biisistä, koska se jotenkin iskee muhun, ja kovaa. :)

    http://aurinkoajaukkosta.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?