tiistai 1. marraskuuta 2016

#BT - Mistä olen kiitollinen juuri nyt?

Kolmas blogitiimipostaus! Koska blogitiimissämme on paljon sellaista kansainvälisyyttä, niin valitsimme blogipostauksen aiheeksi kiitollisuuden, kun tämä kiitospäiväkin on ajankohtainen. Eli aikas vapaa aihe, mutta mulla iski heti ideaksi kertoa teille kiitollisuuden aiheita just nyt! Eli ei siis perinteisiä "olen kiitollinen äidistä, isästä.." vaan jotain muuta, ehkä hieman pinnallisempaa ja ajankohtaisempaa..

1

Juuri nyt olen kiitollinen..


Lähestyvästä työharjoittelusta..

♥ ..Ja siksi ajaksi muutosta mummini luo
♥ Tulevista talvisää-ennusteista, talvi saa siis mun puolesta tulla!
♥ Ihanista koulukavereista, joiden kanssa koulupäivä ei tunnukkaan enää niin puuduttavalta!
♥ Parhaasta ystävästä, jolle saan vuodattaa kaikki kinkkisimmätkin ihastuskuviot, ja kaiken muunkin.

2

♥ Siitä, että saan asua Suomessa (jäiks nuo kaikki pahat jutut, mitä ulkomailla oikein tapahtuu!
♥ Että saan opiskella tätä ihanaa alaa..
♥ ..mutta kuitenkin kiitollinen, että stressaavat tehtävät alkavat olla ohitse
♥ lähestyvästä Joulusta! Olen siis hirmuinen Jouluhypettäjä!

3
kuvat täältä

Tässä muutamia aiheita ja seikkoja, joista olen juuri nyt erityisen kiitollinen. Onko sulla just nyt sellaisia asioita, joista oot todella kiitollinen? Käykää kurkkaamassa myös muiden blogitiimiläisten postaukset aiheesta! Blogit löytyvät sivupalkista

16 kommenttia:

  1. Mäkin oon kiitollinen lähestyvästä joulusta!! Kiva postaus :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi miten kivoja juttuja listasit! <3

    VastaaPoista
  3. Ihania juttuja oot listannut! Aivan ihana tällainen positiivinen postaus ja sellanen joka laittaa miettimään pieniäkin asiota josta on kiitollinen. :)

    https://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! Pitäisi useamminkin alkaa pohtimaan noita elämän ihania pieniä hetkiä :)

      Poista
  4. Ihana positiivinen postaus. Tätä oli ilo lukea :)

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus! On harmillista, että me ihmiset unohdamme vahingossakin arjen keskellä miettiä asioita, joista olemme kiitollisia. Pitää ehdottomasti yrittää ottaa tämä tavaksi!

    Ja hei, täällä kans yks jouluhypettäjä! ;-)

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ah tuleva joulu ja ensilumi maassa! Miten kiitollinen mäkin olen ♥ Ei voi hehkuttaa tarpeeksi :)

    http://funfitfash.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja nyt kun sitä lunta ripsuttelee lisää ja lisää.. ♥

      Poista
  7. Ihanan positiiinen postaus! :) Kuten ylemmälläkin kommentoijalla, mullekin tuli kiitollisuuden kohteista ensimmäisenä mieleen lumi... Se vaan on niin paljon ihanampaa kuin muta ja loska! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi sitä on nyt tullut kivasti, ainakin tänne :)

      Poista
  8. Toimiko sinulla tuo musta maski? Itse olin vähän pettynyt siihen kun tainnut muuta tehdä kun repiä ihokarvoja ;D Iho kyllä jäi tosi pehmeäksi :)

    https://sinisophie.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihokarvat se ainakin poistaa :D mutta vähän heikosti poistaa, valitettavasti.. Mutta ihosta tulee ihanan pehmeä :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?