sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Autumn bucket list 2016

Apua, miten nopeasti syksy on mennyt! Olin unohtanut aivan totaalisen kokonaan tämän koko autumn bucket list- jutun, mutta tuskinpa on liian myöhäistä julkaista tätä, ainakin jos ulos katsoo, heh.. Syksy alkaa siis olla pikkuhiljaa siinä, ensilumet on tullut maahan (ja täällä päin kertaalleen pois sulaneet) ja kahdet pikkujoulutkin tässä on suunnitteilla! Bloginkin puolelle, olisi joulukuun aikana tulossa vähän jotain erilaisempaa, mistä olen enemmän kuin innoissani! Vink vink, liittyen meidän blogitiimiin.. Mutta nyt vähän fiilistellään vähän mun syksyä!

IMG_9681

Tänä syksynä aion..

-Siivota kaapit perusteellisesti ja päivittää syysvaatetukset ajan tasalle. 
Vaatekaappi sekä kauneustuotekaapit siivosin ja järjestelin kuntoon, mutta muut kaapit jäi sitten siivoamatta.. Muutamat kivat syysvaatteet tuli ostettua!

- Polttaa asunnon EKAT kynttilät. Seriously, en oo polttanut vielä yhtään kynttilää nykyisessä asunnossa.. Ehkä olisi jo aika korjata se!
Oon poltellut kivasti kynttilöitä, ja sama meno jatkuu..!

- Ikuistaa ruskan värit kameralle ja tehdä blogijuttuja siitä!
Jotenkin tuntuu, että ruska meni mun osalta aivan liian nopeasti ohitse...

IMG_9713

- Opetella Youtuben avulla jokin kiva lookki!
Noup, ei tullut.. Mutta pinterestin kautta oon löytänyt paljon ideoita hiuksiin!

- Korkata uimahallikauden!
Ei tullut harmiksi tehtyä..

- Alan käymään ahkerasti ja säännöllisesti salilla! (siis käyn salilla nyt 1-2x viikossa, vähän vaihdellen, mutta aika korjata se, ja käydä monissa eri ryhmissä yms!)
Joo! tämä tuli tehtyä! Nyt vaan kun en ole Jyväskylässä ennen Joulua oikeastaan ollenkaan, niin mun saleilut on sitten vähän jäänyt..

- Leipoa jotain syksyistä! Miten ois omenapiirakka oman pihan omenoista? Oisko teillä vinkkejä?
Erilaisia leipomuksia, ja eritysesti omenapiirakkaa leiponut, nam!

IMG_9578

- Jatkaa tuubihuivin neulominen loppuun!
Kyllähän mä sen huivin tohon esille nostin..

- Tsempata opiskeluissa, kun vihdoin oman osaamisalan opinnot alkavat!
Done! Oon ollut mielestäni ihan kiitettävän ahkera, ja hyviä arvosanojakin on tullut! Tää on niin mun ala!

- Hommata lyhty parvekkeelle..
Eipä toteutunut..

 -.. ja alkaa valmistautumaan jouluun ajoissa! (okei, ei ehkä vielä, mutta vähänajan päästä!)
Kynttilät, jouluvalot, fiilistely.. love this ♥

- Pitää yllä blogi-inspistä!
Ihan hyvin, ainakin alkusyksystä! 

IMG_8657
p.s muokkailin ihan hiemanhieman ulkoasua, mitä pidätte?

12 kommenttia:

  1. Tää uus ulkoasu on tosi kiva (niin oli kyllä se edellinenkin!)

    VastaaPoista
  2. Tää uus ulkoasu sopii jotenki täydellisesti lähestyvään talveen :) Tykkään. Ja aika hyvin oot saanut toteutettua noita syksyn bucket listan juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää uus ulkoasu on kyllä kiva, ja hieman talvisempikin :)

      Poista
  3. Kiva postaus ja aivan ta-jut-to-man hieno toi viimeinen kuva!! <3

    VastaaPoista
  4. Mahtava idea jälkikäteen palailla bucket listoihin ja kertoa, mitenkä hyvin suunnitelmat ovat pitäneet! Itsellä ei ole ennen tällainen tullut pieneen mieleenkään, ja nyt ihan harmittaa :D

    VastaaPoista
  5. Tykkään tästä uudesta ulkoasusta! Tosi kivoja kuvia myös tässä postauksessa, viimeinen on mun lemppari :-)

    VastaaPoista
  6. Tuntuu, että oma vaatekaapin sisällön uudistaminen ja turhista vaatteista eroon pääseminen on ikuisuusprojekti.. :-D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?