keskiviikko 23. elokuuta 2017

Mitä sulle saa tulla sanomaan somessa? Ei mielensäpahoittajille!

"Oot aika iso!"
"Ihanat jättitisut, panisin!"
"Toi liikkuminen ei taida kuulua sun lempiharrastuksiin"
" Tossa sun uudessa kuvassa, mis punanen mekko, niin sun tissit näyttää isoilta, ootko ottanu silarit?"

Siinäpä pari älynväläystä tältä viikolta! Kyllä, olen "iso", mutta loppupelistä onko sillä mitään merkitystä? Eikö sillä, mitä sieltä korvienvälistä ja ajatuksista löytyy, luonteella ole se suurin merkitys? Vai oonko mä vaan niin vanha/vanhentunut että se ulkonäkö on se The Juttu?

Juuri kun sitä on saanut korvien väliinsä saanut ahdettua sen ajatuksen, että olen juuri sopivankokoinen tällaisena kuin olen. Olen arvokas juuri sellaisena kuin olen. Saan/mun pitää elää yhtälailla samallalailla kuin muutkin, eikä mun ulkonäkö estä mun tekemisiä millään lailla. Ja sitten joku pikkuaivo tulee ilmoittamaan mulle kuinka oon iso, ja liikkuminen ei oo mun lempiharrastus ja näyttää siltä, etten sitä oo koskaan harrastanutkaan. 

2

Joku saattais saada ihan hemmetilliset kiksit siitä, että sun etumusta kehutaan suureksi, tai kivaksi, millä sanoilla tahansa, mutta mua se suomeks sanottuna alkaa ahdistamaan, aivan hirveesti. Ei, en oo menossa pienennysleikkaukseen, mutta silti sinä kaksilahkeinen voisit miettiä kerran tai kaksi, ennen kuin päästelet suustasi kaikkea mitä korvien(haarojen)välissä liikkuu. Terkkuja vaan teille anonyymeille/nopeasti katoaville näistä kommenteista, saitte mun olon todella halvaksi. 

Tosiaan, noi kommentit on siitä kevyimmästä päästä, mitä mulle on tässä tän viikon aikana tullut, ja koska tiiän, että ne nuoremmatkin yksilöt tätä blogia lukee, niin parempi iskee sensuurijarru pohjaan, ja jättää joitakin kommentteja sanomatta/kirjoittamatta. 

1
Tässä tämä mielensäpahoittajaepävarmuusmekko (tietäjät tietää!)

Joku saattaisi tähän mun valittamiseen sanoa, että mitä näytät pärstääs somessa ja muualla, niin päästäisin siihen vaan naurut. Hei cmoon, kyse on kuitenkin asiallisista kuvista, en ole esittelemässä itteeni millään lailla paljastelevasti tai muilla tavoilla. Olen niinkuin minä olen. Se olisi aivan eriasia jos tyrkyttäisin itseäni jotenkin. Joka tapauksessa, tykkään olla minä, just näine kurveineen, kuvineen ja ajatuksineen <3

Mä pahoittelen suuresti, että teksti on hyvin katkonainen, ja hieman erilainen, mutta mulla vaan kilahti, kun sain ton viimesimmän viestin, ja oli ihan pakko tänne sitten tällälailla avoimesti tulla jutustelemaan tätä asiaa.  Nyt teille sana on vapaa, ootteko te kokenut tälläisiä "mukavia" kommentteja muilta ja miltä ne on teistä tuntuneet? 

10 kommenttia:

  1. Oot just hyvä sellaisena kuin olet! Älä välitä muiden epäkypsistä mielipiteistä. Mäkin oon saanut blogin kautta vaikka minkälaista kommenttia, tosin en ulkonäkööni liittyen, mutta silti. Tiedän, miten ikävältä ne kommentit voi tuntua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä muiden on vain niin hellpo tulla kasvottomina kommentoimaan toisen elämää, itseä ja arkea, kun ei uskalleta omilla kasvoilla tulla mitään sanomaan..

      Poista
  2. Tosi hyvä postaus! Itsekin olen kuullut paljon samantapaisia kommentteja, kun itsekin näihin isoihin naisiin kuulun. Blogissa en onneksi liiemmin, mutta muilla sosiaalisen median alustoilla kyllä. Aina välillä sitä miettii, että mitäköhän nämä ihmiset oikein ajattelee kommentteja kirjoitellessaan. Vai ajattelevatko ollenkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se, liikkuuko sielä korvien välissä mitään, jos tollaisia tullaan ruudunvälityksellä kommentoimaan? jännä juttu.

      Poista
  3. Oon kyllä kuullut noita älyvapaita kommentteja, en onneks blogissa mutta töissä päivittäin! Pistää vihaseksi joka kerta! >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on raivostutavaa jos töissäkin sitten joutuu kuulemaan noita ihan omituisia kommentteja.. :(

      Poista
  4. Mä itse en oo oikeastaan negatiivisia kommentteja saanut blogiin tai muuallekaan kuin pari ja siksi tietyllä tapaa järkytyn aina jos nään näitä postauksia joissa paljastetaan "kauhukommentteja". Jotenkin vaan ihmettelen niin paljon, että mitä näiden tällaisia kommentteja lähettelevien ihmisten päässä liikkuu! Muista että oot hyvä juuri tuollaisena kuin oot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli toisaalta jotenkin puhdistavaa kijoittaa näistä älyvapaista kommenteista ja omista fiiliksistä, vähän herätellä ihmisiä. Mutta kiitos paljon <3

      Poista
  5. Bloggaaminen ja ylipäätän somessa esiintyminen on aina yks isoriski, mut koska oot vahva ja itsevarma, sä voit olla siellä oma ittes. Älä anna tommosten idioottien vaikuttaa, vaikka tietenki ne aina vähän kolhasee, sun olemukseen ja tatsiin kirjottaa blogia. Oot upee just noin :)

    ♥: Blogin pitkäaikanen seuraaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle Tuuli aivan ihanasta ja tsemppaavasta kommentista. Tän kommentin avulla jaksaa hymyillä pitkään :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?