lauantai 5. elokuuta 2017

Unelma Itsestä 2017

Yhteistyössä Unelma Itsestä

Kuinkakohan moni meistä on joskus pohtinut, millainen se unelmien minä olisi? Eroaisiko se kuinka paljon meistä itsestämme sisäisesti tai ulkonäöllisesti? Entä kuinka paljon pohdimme sitä, miten voisin olla parempi minä nyt ja tulevaisuudessa? 

Näitä pohdintoja ja kehityskaarta minun kohdalla pääsette syksyn myötä lukemaan täällä blogin puolella, kun pääsin bloggaajana mukaan Unelma Itsestä- onlinevalmennukseen, joka starttaa 4.9. Jos nyt heti sinussa värähti jokin kiinnostuksen pilkahdus, jatka ihmeessä lukemista, sillä onlinevalmennukseen löytyy alennuskoodi aivan postauksen lopusta!

1

Unelma Itsestä Online-nettivalmennus on neljän kuukauden mittainen matka kohti omia tavoitteita ja omaa hyvinvointia. Valmennus tapahtuu ryhmässä, joten tämän neljän kuukauden aikana ryhmän tuki ja turva on läsnä. Tämä kyseinen valmennus tarjoaa mahdollisuuden lähtökohdasta riippuen erilaisia liikuntavaihtoehtoja, ravitsemusvinkkejä ja uusia näkökulmia omiin tavoitteisiin.

Tämä monipuolinen ja ainutlaatuinen valmennus sisältää aiemmin mainitun ryhmän tuen lisäksi monia muita juttuja, jotka tukevat omaa matkaa kohti omia tavoitteita. Viikoittaiset valmennusvideot ja materiaalit, sekä livevalmennukset jotka vaikuttavat minusta aivan mahtavilta, voin käydä läpi hyvinvointiani omalta kotisohvaltani käsin, ja kysyä juuri siinä hetkessä kysymyksiä ja kertoa muita mieltä askarruttavia juttuja valmentajille. Valmennukseen kuuluu myös jokaiselle osallistujalle postitettava työkirja, jonka saapumista itselleni odotan erittäin suurella innolla!

2

Jos juuri sinua alkoi kiinnostamaan juuri tämä kyseinen valmennus, ota skarppina alla oleva alennuskoodi haltuun ja lähde mun ja muiden ihanien naisten kanssa matkaamaan kohti omia tavoitteita ja unelmia! ♥

Alennuskoodilla "Heidiunelmaitsestä" pääset mukaan Unelma Itsestä-onlinevalmennukseen hintaan 149€ (norm. 199€). 




4 kommenttia:

  1. Tää valmennus kuulostaa kyllä niin ihanalta ja kannustavalta!

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aivan samaa mieltä sun kanssa, innolla tulevia kuukausia odotellen :)

      Poista
  2. Onpa kiva, mä oon kans syksyn valkussa mukana taas! Pari vuotta sitten olin kans, mutta nyt haluan lähtä jatkamaan uusien juttujen pohtimista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiva kuulla, että oot valmennuksessa mukana! :) tulee varmasti inspiraation täyteiset 4kk!

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?