lauantai 9. kesäkuuta 2018

Snäppikuulumisia!


Mulla on selkeästi joku vaikeus saada näistä snapchat-postauksista "siedettävän"mittaisia.. Kun pikaselaan kuvat läpi, ajattelen että "eihän tässä oo kuvia vielä tarpeeksi, ootellaan vielä.." Seuraavalla kerralla tulos on tämä, kilometripostaus.

4 
1. Ihme keikistelyä kameralle, mutta tää on oikeestaan ihan jees kuva, kerrankin "huonompi puoli" naamasta kameralle päin! 
2. Erään aamun aamupala, munakasta, chiahyytelöä, aamun starttijuoma, kumpa jaksaisi useamminkin näin panostaa <3

3

3. Vietin tuossa pari viikkoa sitten Joutsassa pidemmän lomailuhetken, ja kävin myös verestämässämuistoja vanhalla puntilla...
4. Rakas pikkuveikka <3

2 
 5. & 6. Tuossa eräänä maanantaina vietin ihanan Ilonan kanssa hänen synttäreitään, ja olin järkännyt "ylläripäivän". Olin kirjoittanut yhdeksän kirjettä, josta jokaisesta paljastui pieni kirje, ja krjeessä oli taas uusi aktiviteetti tms. Oli aika huippupäivä, tässä parilla kuvalla tuon päivän sisältöä.

1 
7. & 8. No words needed <3

5 
9. Pari postausta takaperin kertoilin vahvuudesta, ja siitä olenko mä oikeesti vahva (Klik). Tää kuva liittyy vahvasti tapaukseen. 
10. Mä oon nyt nukkunut liian pitkään aika heikosti, tosin nyt pari yötä on mennyt ihan ok unilla, mutta pientä haasteenpoikasta käydä ihmisten aikaan nukumaan.. Palauteboxin osoitetta kellään?

6 
11. & 12. Ja jotta mun elämä ei olisi aivan täysin viinnhuuruista, on sitä treenattukin! Sunnuntaina luvassa mun treenikuvioita ihan postauksen muodossa :)

11 
13. "Ota Heidi näistä kukista kuva!" No minähän otan.. Mut tuli oikeesti ihana kuva! 
14. Mäkkärin frappe on tän kesän ehdoton ykkösjuoma, namnam..

7 
15. Oon olut nyt tän viikon aika aktiivinen tän blogin puolella, ja tuntuu aika hyvältä! Mitä te oote tykänneet tästä aktiivisemmasta postaustahdista? 
16. Kun oli vielä lämmin....

9 
17. Mun hoitokontakti vaihtui, ja jatkuu edelleen, vaikka odotin pelon sekaisilla tunnelmilla että mitä tapahtuu.. mutta onneksi hyvin kävi :) 
18. Oon editynyt tässä pukeutumisessa, mun yllä KELTAISTA, mitäs hittoa!

12

19. Voin jälkikäteen sanoa, että ei, ei ollut :D Jälkikuolema oli hyvinkin vahva ja nestehukka helteen takia hyvin vahvasti läsnä..
20. Mä tykkäsin joskus dippailla mansikoita sulatettuun suklaasen, ja pohdin vähän terveellisempää vaihtoehtoa, ja mieeeni juolahti, että eikös protskuvanukas ajaisi samaa asiaa.. oli hyvää, suosittelen!

13 
21. Ei hassummat lenkkimaisemat...
22. Kaivoin kameraa pitkän pitkän tauon jälkeen esille, ja oli kyllä tosi jees, mukavaa vahtelua puhelimella räpsimiseen ja muokkaaminenkin oli aivan erilaista!

14 
 23. Äitienpäiväkävelyt satamassa, nautin!
24. Mieleenpainunut kommentti, kohteliaisuudellla napattu ;)

8

25. Mun tämän aamun aamupala, 120g mansikoita, purkki vanilja Skyriä sekä n. 10g cashewpähkinöitä, nam! 
26. Tän aamun harmaa lenkkimaisema, virkisti tuo raikas ilma ihan tajuttomasti. Otettava useammin käyttöön nämä sängystä lenkille-aamut!

4 kommenttia:

  1. Mulla on vähän sama ongelma ollu viime aikoina unen päästä kiinni saamisen kanssa että jos sen palauteboxin osotteen jostain repäset niin jaa ihmeessä :Dd Tota mansikka ja proteiinivanukas yhdistelmää täytyyki testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä ilmoittelen jos löydän sen jostain :D ja kannattaa, on hyvää!

      Poista
  2. Ootpas sä tehny vaikka mitä! :) Mun pitäis ehdottomasti ottaa aamulenkit takaisin mun elämään mut täällä mä luen rästiin jääneitä postauksia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamulenkit on aika jees, saa niiin hyvin energiaa päivään :)

      Poista

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?