maanantai 3. syyskuuta 2018

Mun kesä snäppikuvina!


1 
Elikkästä, mun kesähän ei startannut parhaalla mahdollisella tavalla, mutta jälkikäteen ajateltuna, hyvä, että asiat meni näin kun ne meni. Nyt entistä vahvempana etiäpäin! :-)

2 
Tuolloin sairaala-aikana ei hirveemmin tullut itseä ehostettua, mutta kun käytiin ilonan kanssa testaamassa Venn:in sunnuntaibrunssi, niin oli sitä vähän huulipunalla itteä piristettävä!

7 
Oon nukkunut tän kesän aikana varmaan eniten ikinä, päikkärit ja yli 12h unet tuli tutuksi, kuten myös nää pienet pikkuveikan jalat, jotka on jutuillaan ja tekemisillään mua hyvin paljon piristäneet ja kohottaneet vointia ❤

14 
Treenailtua on tullut säännöllisen epäsäännöllisesti, vähän fiilispohjalta. Etenkin noiden helteiden aikaan treenit oli täyttä tuskaa fyysisen jaksamisen takia, mutta onneks nyt alkaa helpottamaan ja pääsee jumppiin enemmän kiinni!

5 
Kesän aikana tuli otettua muutaman kerran viiniä parin lasin verran hyvässä seurassa! Ja tää tuulitukkakuva on jotenkin mun mielestä onnistuunut, tai tuo mun katse on jotenkin intensiivinen..

8 
Kesän aikana tuli käännyttyä 21-vuotiaaksi, ja tsekatkaa miten ihanat folioilmapallot sain Ilonalta lahjaksi! Ja muutenkin suuri kiitos tälle muikkelille tästä kesästä ja kaikesta tuesta, love you! ❤

¨4 
Tähän kesään sisältyi myös "no filter needed"-hetkiä, tässä yksi upeimmista omalta partsilta napattuna!

3 
Tän kesän palamissaldo jäi (onneksi) aika vähäiseksi, kaksi kertaa sai kirota omaa tyhmyyttään, ja nukkua sen takia huonosti. Tähän kesään mahtui myös niitä heikompia hetkiä, jolloin tuntuu että sydän on aivan rikki. "Nyt sano että kaikki järjestyy, ja aika parantaa, mut kauanko mun pitää odottaa" - Kaija Koo- Mun sydän-

6 
Nyt kun kesän aikana on ollut aamuissa aikaa, oon nauttinut niistä hyyyvin hitaina. Kahvia, kirjoittelua, netflixiä, puhelimen pläräilyä. Kuitenkin huomenna jonkin tason paluu arkeen, joten nää aamut vähenee, snif!

11 
Tämä kesä sisälsi myös yökävelyitä, hyvää ruokaa ja lisää hyvää seuraa..

12 
Muisteltiin Ilonan kanssa vanhoja, ja kaiveltiin vanhoja kuvausreissujen otoksia esiin, ja spottasin mun ihanan tukan! Punertava ja otsatukka, puolet toteutettu..
Tänä kesänä myös pokemon-metsästystä harrastettu muutaman kerran, selkeä kesäpeli!

13 
Lisää rentoutumista ja hitaita aamuja. Oon tän kesänä oppinut, että mä tarviin näitä hetkiä mun päivään, että mä pysähdyn ja ihan vaan oon. 

10
.. Ja tässä on tän päivän kampaamon tulos, otsatukka! Nautin ja tykkään tästä niin kovasti, monen vuoden takainen tyyli, vähän päivittyneenä tosin. 
Ja tämä postaus on hyvä lopettaa loppukevennykseen, sillä mä olin oikeesti ihan superhyperonnellinen mun uusista preppausastioista, camoon! Blogin puolelle tulossa omaa postausta mun mealpreppingistä :)

Tällainen pintaraapaisu mun kesästä puhelimeen kertyneiden kuvien kautta. Millainen kesä teillä oli?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, olithan asiallinen?